کد خبر: ۱۲۱۷۸
تاریخ انتشار:۱۳:۳۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: ترامپ در مصاحبه‌ای گفته است «دولت قبلی یک فاجعه بزرگ و افتضاح کامل برای دولت من به ارث گذاشته است»!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در ستون گفت و شنود شماره امروز کیهان آمده است:
 
گفت: ترامپ در مصاحبه‌ای گفته است «دولت قبلی یک فاجعه بزرگ و افتضاح کامل برای دولت من به ارث گذاشته است»!
 
گفتم: دیگه چی؟!
 
گفت: می‌گوید؛ دولت اوباما اقتصاد را ویران کرده، بیکاری را افزایش داده و جایگاه آمریکا را در عرصه بین‌المللی به شدت پایین آورده و...
 
گفتم: این رئیس‌جمهور فلان فلان شده آمریکا از روی دست دولت یازدهم خودمان تقلب کرده و الگو گرفته که هنوز نیامده همه تقصیرها را به گردن دولت قبلی می‌اندازد!
 
گفت: باز هم برخی از منتقدان بی‌سواد! و بی‌شناسنامه! این دستاورد بزرگ دولت یازدهم را نمی‌بینند که توانسته برای دولت آمریکا هم الگو باشد و به ترامپ یاد داده که می‌تواند ناکامی خود در عمل به وعده‌ها را به دولت قبلی نسبت بدهد!

گفتم: یارو پسر دانش‌آموزش را برای یادگیری زبان انگلیسی به یک مدرسه شبانه‌روزی در انگلیس فرستاده بود، بعد از یک سال برای سر زدن به او رفت و با انگلیسی شکسته‌ بسته به یکی از دانش‌آموزان انگلیسی گفت؛ لطفا بهرام را صدا کنید. من پدرش هستم و با کمال تعجب دید دانش‌آموز انگلیسی به زبان فارسی سلیس داد زد؛ بچه‌ها بیائید پدر بهرام اومده!
 
تقلب ترامپ از روی دست روحانی+ عکس 
منبع: کیهان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.