کد خبر: ۱۲۱۵۰
تاریخ انتشار:۱۹:۱۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
هر دم از این شهر بری می رسد؛
عصر دنا: با اعتراض و انتقاد مردم ولایتمدار، بنر خوش آمدگویی به مسئولان دانشگاه فرهنگیان که توسط شورا و شهرداری شهر گناوه بر روی بنر مقام معظم رهبری نصب شده بود، پایین کشیده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

  به نقل از "منبری ها" با اعتراض و انتقاد مردم ولایتمدار بنر خوش آمدگویی به مسئولان دانشگاه فرهنگیان که توسط شورا و شهرداری شهر گناوه بر روی بنر مقام معظم رهبری نصب شده بود، پایین کشیده شد.

این اقدام چه از روی آگاهی یا غیر آگاهی که بی حرمتی به مقام شامخ رهبر معظم انقلاب می باشد، بسیار ناپسند و شرم آور است و عدم نظارت این مجموعه  را می رساند.

نصب بنر خوشامدگویی حضور کارشناسان دانشگاه فرهنگیان بر روی بنر تمثال مبارک مقام معظم رهبری با توجه به اینکه در این شهرستان دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد، چه ارتباطی به شهرداری گناوه و چه ضرورتی دارد؟ و آیا هر گروهی وارد شهر شد باید توسط شهرداری بنر زده شود؟

آیا این اقدام سهل انگاری بوده است یا عمدی کاری؟

جا دارد توجیه یکی از مسئولین را در خصوص این کار از زبان وی که در ادامه خواهد آمد، بشنوید.

علی انگالی دستیار مسئول روابط عمومی شهرداری گناوه  گفت: چاپ خانه ای که بنر را چاپ نموده است، بنر به ابعاد بیلبورد ورودی شهر در دست نداشته و به همین خاطر به اندازه کوچکتر چاپ نموده و برای ساعاتی اندک و خوش امدگویی به رئیس محترم و ادای احترام مردم خونگرم گناوه به ایشان نصب گردیده است و هم اکنون این بنر هم دیگر نصب نمی باشد.

جا دارد به مسئول محترم شهرداری گفته شود ادای احترام به این مسئولان به چه قیمتی؟ به قیمت بی حرمتی به ولایت؟  مردم از شما گله مندند.

البته در شهری که یکی از مسئولان به پیامبر اعظم اسلام (ص ) هتاکی می کند و برخوردی صورت نمی گیرد، چنین اقداماتی بعید نیست.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار