کد خبر: ۱۲۱۲۲
تاریخ انتشار:۱۷:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس اتاق اصناف کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 42 واحد صنفی متخلف در شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده پلمپ شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ، عین‌الله اخوان ئیس اتاق اصناف کهگیلویه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به عملکرد بازرسان اتاق اصناف در کنترل گرانفروشی و تخلفات اظهار کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 34 هزار و 287 بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده انجام شده است.

 

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تصریح کرد: این بازرسی‌ها منجر به کشف 227 تخلف به ارزش ریالی 148 میلیارد تومان شد.

 

وی تخلفات کشف شده را 227 مورد عنوان و بیان کرد: 221 پرونده به منظور رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شدند.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان اینکه 211 پرونده تخلف صنفی برای رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد، افزود: صدور شش هزار و 474 اخطاریه صنفی و غیر صنفی از دیگر عملکردهای واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان است.

 

اخوان تعداد واحدهای پلمپ شده در این مدت را 42 مورد برشمرد و گفت: تعداد 6 هزار و 474 واحد صنفی و غیرصنفی مورد اخطار قرار گرفته که در صورت عدم اجرای دستورالعمل صادر شده به آنان این واحدها در مراحل بعدی پلمپ خواهند شد.

پایگاه خبری کهگیلویه

اخوان نقش مردم در جلوگیری از تخلفات بازار را مهم خواند و افزود: 12 هزار و 800 شکایت مردمی به روش‌های کتبی، تلفنی و مراجعه حضوری به اتاق اصناف گزارش و مورد پیگیری قرار گرفته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.