کد خبر: ۱۲۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویر احمد گفت:کسانی که در ادارات و دستگاههای دولتی مسئولیتی گرفته اند باید بدانند حق کشی و پایمال کردن حق دیگران مذموم است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت السلام خرم روز رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید شورای نگهبان شهرستان دنا ضمن تقدیر از تلاشهای فرهادی سرپرست سابق شورای نگهبان دنا گفت:کسانی که مسوولیتی دارند نباید خود را درگیر و سرگرم مباحث سیاسی و اختلافات قومی و قبیله ای کنند.

خرم روز با اشاره به تخریبها توسط برخی از مسوولین گفت:تخریب زیبنده یک نیروی انقلابی و مومن نیست.

رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه اگر کسانی ساده اندیشانه تصور می کنند سردمداران استکبار که 38 سال از هر روزنه ای علیه نظام اقدام کردند به فکر نجات ایران هستند افزود:این افراد در اشتباه محض به سر می برند.

خرم روز با اشاره به اینکه حق کشی و پایمال کردن حق دیگران مذموم است گفت:اگر قرار است جذب و استخدامی در ادارات صورت بگیرد مسوول مربوطه نباید فقط اطرافیان خود را ببیند و امکانات را فقط بین قشر خاصی توزیع کند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به برگزاری انتخابات های پیش رو خاطر نشان کرد: مباحث و مسایلی را مشاهده می کنیم که تذکرات لازم و خیرخواهانه را داده ایم.

این مقام مسوول با بیان اینکه رصد ما بر مجموعه های مختلف اعم از مجریان وهیئاتهای اجرایی دقیق وقانونی است افزود:طبق قانون و درنهایت بی طرفی و بی غرضی به تکلیفمان در این خصوص عمل می کنیم .

خرم روزدر بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از ناظرین شورای نگهبان گفت: حس انقلابی گری در مسیر حفظ حقوق و رای مردم ضروری است.

منبع: سفیردنا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ممو
|
Kuwait
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
تیتر خبر با متن کاملا متفاوته اصلا ارتباطی بهم ندارند استخدام فله ای و تودیع ومعارفه نماینده شورای نگهبان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.