کد خبر: ۱۲۱۱۹
تاریخ انتشار:۱۷:۵۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه خبر داد:
عصر دنا: رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: گشت‌های ویژه نظارتی و بهداشتی نوروز از اول اسفند در شهرستان آغاز می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد هاشم طاعتی رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گشت ویژه بهداشت محیط از اول اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، گفت: شبکه بهداشت و درمان در زمینه سفرهای نوروزی در همه مراکز بهداشتی و درمانی دهدشت و بخش‌های تابعه خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: در این گشت‌های نوروزی شیرینی‌ فروشی‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها و کلیه مراکز تولید و توزیع مواد غذایی مورد بازرسی قرار گرفته و با کسانی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند طبق قانون رفتار می‌شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

طاعتی با بیان اینکه کارشناسان بهداشت محیط در دو شیفت صبح و عصر از مراکز تهیه و عرصه مواد غذایی و مراکز اقامتی بازدید می‌کنند، افزود: نمونه‌گیری میکروبی از مخازن آب از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای اطمینان از سلامت آب انجام می‌شود.

 

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در تعطیلات نوروزی با کادر متخصص و افزایش پرسنل کشیک در بخش اورژانس آماده ارائه خدمات درمانی به مسافران است، عنوان کرد: با توجه به درخواست فرماندار برای خدمات دندانپزشکی در تعطیلات نوروزی امسال کشیک دندانپزشکی هم به کادر موجود اضافه می‎شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.