کد خبر: ۱۲۱۱۸
تاریخ انتشار:۱۷:۵۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
یک مدرس دانشگاهی کهگیلویه بویراحمد و خوزستان:
عصر دنا: استاندار، نمایندگان مردم در مجلس و رئیس سازمان جهادکشاورزی در اخذمجوز به‌کارگیری مهندسین ناظر کشاورزی حداکثر تلاش خود را کنند
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): استاندار، نمایندگان مردم در مجلس و رئیس سازمان جهادکشاورزی در اخذمجوز به‌کارگیری مهندسین ناظر کشاورزی حداکثر تلاش خود را کنند.

 

کشاورزی و دامپروری در کهگیلویه وبویراحمد درسال های اخیر روند روبه رشدی داشته است.

 

تولید گندم بازهم رکورد زد و در تامین گوشت سفید و گوشت قرمز و سایر محصولات کشاورزی نه تنها مصرف استان  تامین می شود بلکه به دیگر استان ها نیز صادر می گردد.

 

زمین های حاصلخیز و اهرم های مناسب برای دامپروری بهترین شرایط را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری فراهم اورده است.

 

در زمانی که تمامی تلاش دولتمردان چشم پوشی از نفت در بودجه های کشور هست و ازسویی تولید دربخش صنعتی با اما و اگرهای زیادی روبرو شده است برنامه ریزی در زمینه کشاورزی توسط مدیران ارشد استان نوید روزهای خوبی را به مردم در زمینه افزایش تولید محصولات در همه نقاط استان وهمچنین افزایش اشتغالزایی می دهد.

 

طرح جذب مهندسین ناظرجهاد کشاورزی که با تصویب مجلس شورای اسلامی از سال1390 اغاز شده است هرچند به روزهای اخر مهلت این طرح در سراسر کشور رسیده است و می شنویم که نمایندگان استان های سراسر کشور در مجلس در حال استفاده ار این فرصت استثنایی وجذب مهندسین شهرستان های خود در طرح ناظری وگرفتن سهمیه هستندو حتی وزیرجهاد کشاورزی را تهدید به استیضاح کرده اند؛  این هشدار را به مدیران استان از جمله استاندار محترم و ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی و نمایندگان مجلس وسایر مسئولان دلسوز می دهد که باتوجه به سهمیه اخذشده و پرونده های تاییدشده مهندسین ناظر استان توسط وزارت جهادکشاورزی بیش از پیش هوشیارباشند و تمامی تلاش خود را در این راستا انجام دهند تا بلکه بتوانند جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی که ازسال1386تا1390بهترین دوران زندگی خود را در بدترین شرایط کاری گذرانده اند و با بالارفتن سن عملا فرصت استخدام درسایرادارات را ندارند بتوانند از تنها شانس زندگی خود که همان جذب و بکارگیری در طرح مهندسین ناظری کشاورزی است استفاده نمایند و کوتاهی برای احقاق حقوق این افراد ضمن خط بطلان کشیدن بر اینده انها در اذهان عمومی نیز خطایی  غیرقابل بخشش خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.