کد خبر: ۱۲۱۱۲
تاریخ انتشار:۱۷:۳۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه چرام گفت:کسانی که همانند نهضت آزادی و لیبرال های اول انقلاب مسیر خود را از ملت جدا کردند،باید از حوادث فتنه88بیزای بجویند و بعد از چنین مباحثی را مطرح کنند و آنوقت باید تصمیم گرفت که نظام و مردم شما بپذیرند یا نپذیرند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  بیان کرد:29سوره از قرآن کریم با حروف مقطعه شروع می شود که ممکن است یکی از اهداف این حروف توجه به سکوت و استماع مشرکین باشد.

وی افزود: اغلب سوره هایی که با حروف مقطعه شروع می شوند،در مکه با جمعیت زیاد مشرکین نازل شده که حتی دشمنان نیز حاضر نبودند به سخنان پیامبر گوش فرا دهند.

 

افشار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مبحث آشتی ملی و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند که مگر مردم باهم قهر بوده که بخواهند آشتی کنند؟ مردم ما با افرادی که در سال88به خیابان ها ریختند و به عاشورای حسینی اهانت کردند، قهر هستند.

 

خطیب جمعه چرام اضافه کرد:این بحث آشتی ملی توسط افرادی که در فتنه88نقش داشتند مطرح شده و می خواهند مردم را دوقسم نشان دهند.

 

افشار به 22بهمن اشاره کرد و گفت:مردم ما نیز در 22بهمن امسال نشان دادند که زیر خیمه ی ولایت به سوی اهداف بزرگ انقلاب در حرکتند و باهم اتحاد دارند .

 

مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان چرام ادامه داد:کسانی که همانند نهضت آزادی و لیبرال های اول انقلاب مسیر خود را از ملت جدا کردند،باید از حوادث فتنه88بیزای بجویند و بعد از چنین مباحثی را مطرح کنند و آنوقت باید تصمیم گرفت که نظام و مردم  شما بپذیرند یا نپذیرند.

 

وی با اشاره به اتحاد قوم های مختلف کشور بیان کرد: گروه های مختلف سنی،لر،کرد،بلوچ و ترک همه باهم متحد بوده و در آن زمان که پای اسلام و ایران درمیان بیاید،به صحنه می آیند و هرگز با همدیگر قهر نیستند.

 

امام جمعه چرام گفت: در زمان فتنه 88 اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین دولت فعلی آمریکا از فتنه گران حمایت و پشتیبانی کردند و می کنند اما آیا تا کنون از مواضع دشمنان بیزاری جسته اید؟آمریکا و صهیونیسم چه نقطه ی مثتبی در شما مشاهده کرده اند که حامی و پشتیبان شماست؟

 

خطیب جمعه چرام اضافه کرد:چرا پس از پایان انتخابات88 و علاوه بر ملتهب کردن فضای کشور توسط فتنه گران،بازهم شما در جمع آن ها شرکت کرده و مخالفان نظام را حمایت کردید؟چرا جلوی شعارهای توهین آمیز به اسلام و امام حسین(ع) را نگرفتید؟

 

افشار در بخش پایانی سخنانش گفت:شما بدانید که ما ملت همه باهم هستیم؛آگاه باشید که فتنه و فتنه گر جایی در این مملکت ندارد.

 

منبع: پایگاه خبری تحلیلی چرام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار