کد خبر: ۱۲۱۱۰
تاریخ انتشار:۱۷:۳۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: خطیب جمعه سی سخت با تاکید بر اینکه تریبون نماز جمعه محل بیان حق و حقوق مردم است از روند جذب نیرو در ادارات شهرستان دنا پرده برداشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت السلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر سی سخت در ادامه سلسله مباحث خود در زمینه معاد و سبک زندگی اسلامی به مسجد به عنوان یکی دیگر از شاکیان روز جزا اشاره کرد و گفت :مسجد جایگاه بسیار ارزشمندی است که به لحاظ معنوی آثار متفاوت و برجسته ای در عالم وجود دارد.
امام جمعه سی سخت با بیان اینکه بر اساس تعابیر ایمه، اهالی مساجد زایران خداوند هستند گفت: کسی که به مسجد می رود گویا به زیارت خدا رفته و کسی که به زیارت خدا می رود دست خالی بر نمی گردد.
 
مصباح نژاد با اشاره به اینکه از صدر اسلام مسجد محل آموزش معارف قرآنی و الهی بوده که می تواند به عنوان سنگری فرهنگی در مقابل حملات فرهنگی دشمن بایستد افزود:از صدر اسلام تا کنون مسجد محل اتحاد، انسجام و محل تعاون و سیاست ورزی بوده است،
وی خاطرنشان کرد:مسجد به مثابه دانشگاهی است که آنطور که اهلبیت و خداوند خواسته اند محل تربیت و آموزش باشد.
 
خطیب جمعه سی سخت در ادامه به دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: مواضع رهبری باید دستوالعمل و بخشنامه ای برای سیاست گذاران و مسوولان و نقشه راهی برای مردم باشد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی سی سخت به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان آبرو و سرمایه ای برای نظام اشاره کرد و خاطر نشان کرد:مسوولان باید از این پشتوانه بهره ببرند و با موضع قدرت در عرصه بین الملل اقدام کنند، وی تاکید کرد:مسوولان باید قدرشناسی عملی از مردم داشته باشند.
 
 
امام جمعه سی سخت به برخی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان اشاره و خاطر نشان کرد:واکنش رهبر انقلاب به طرح آشتی ملی بسیار بجا و دقیق بود چرا که مردم در 22 بهمن اتحاد خودشان را نشان دادند.
 
وی با اشاره به اینکه طرح آشتی ملی توطعه و فتنه جدیدی است ابراز کرد:آنگاه که ولی امر مسلمین مصرانه از شما خواست تمکین کنید تمکین نکردید ،مصباح نژاد با بیان اینکه سران فتنه اکنون که اتحاد ملت را در 22 بهمن دیدند قصد سیاست ورزی دارند افزود:آقایان باید بدانید در مقابل رهبری کیص و سیاستمدار قرار دارند.
 
خطیب جمعه سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگر نکته و تذکری از تریبون نماز جمعه مطرح می شود برای رفاه مردم است عنوان کرد:تذکرات بنده جنبه تنبهی دارد .
 
 
مصباح نژاد در ادامه به ظلمی که در حق جوانان بیکار شهرستان دنا وارد می شود اشاره کرد و تصریح کرد: متاسفانه در ادارات شهرستان دنا کدهای استخدامی با نیروهای غیر بومی پر می شوند و بعد از چند ماهی افراد جذب شده به محل خودشان منتقل می شوند.
 
امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه اشغال کدهای استخدامی به این گونه حق مردم و جوانان بیکار دنا را ضایع می کند تاکید کرد: تریبون نماز جمعه تربیون احقاق حق و بازگو کردن دردهای مردم بوده و خواهد بود.
 
منبع: سفیر دنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.