کد خبر: ۱۲۰۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۱۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
نماینده کهگیلویه بزرگ خبر داد:
عصر دنا: عدل هاشمی پورگفت: با درخواست از وزیر بهداشت و درمان یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته جدید به مبلغ 350 میلیون تومان خریداری شده و به زودی با در بیمارستان امام خمینی(ره) مستقر می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عدل هاشمی پورگفت: با درخواست از وزیر بهداشت و درمان یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته جدید به مبلغ 350 میلیون تومان خریداری شده و به زودی با در بیمارستان امام خمینی(ره) مستقر می‌شود.

 

عدل هاشمی پور در بازدید از بیمارستان امام خمینی دهدشت اظهار داشت: خوشبختانه در گفتگویی که با بیماران و همراهان آنان داشتم از نحوه برخورد پرستاران و ارائه خدمات درمانی با تعرفه‌های مطلوب رضایت داشتند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ارائه خدمات درمانی به بیماران بستری شده در این بیمارستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: ارائه خدمات درمانی در قالب طرح تحول نظام سلامت به مردم کمک بزرگی کرده و همین امر موجب رضایت مندی آنان از کادر درمانی بیمارستان شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه سونوگرافی بیمارستان امام خمینی دهدشت فرسوده شده و جوابگوی نیاز بیماران این بیمارستان نیست، افزود: با درخواست از وزیر بهداشت و درمان یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته جدید به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان خریداری و به یاسوج حمل شده و به زودی با انتقال آن به دهدشت در این بیمارستان مستقر می‌شود.

هاشمی پور در این بازدید از پرداخت هدیه به مناسبت روز پرستار به پرستاران خبر داد و گفت: این هدیه علاوه بر پرستاران شاغل در بیمارستان به پرستاران شاغل در مراکز بهداشتی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز پرداخت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام درمجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی دهدشت بازدید و از نزدیک با پرستاران، همراهان بیمار و بیماران بستری در این بخش‌ها گفتگو کرد.

منبع: کهگیلویه

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
سلام کجا اخلاق پرستار ها و پرسنل خوب هست ؟ بیشتر پرسنل حتی نظافت چی ها این بیمارستان اخلاق خیلی بدی دارن به وظیفه شون که عمل نمیکنن هیچ منت هم میزارن. ی مدت پیش بود تو بخش داخلی بیمار داشتیم نظافت چی اتاق رو خوب تمیز نمیکرد بهش میگفتی دعوا میکرد اما از رفتار خوب ریس بیمارستان شنیدم
مراجعه کننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
با تشکر از تلاش ها و زحمات شما و همه مسولین. جناب هاشم پور دستگاه نوار عصب نزدیک دو ماه هست خرابه خواهش مشکل اون هم برطف کنید که بیماران مجبور نباشن یا انجام ندن یا به شهرهای اطراف مراجعه کنند که هزینه بیشر براشون در بیاد
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
با عرض سلام و خدا قوت لطف کنید دکترش خانوم باشه دکتر سونوگرافی خانوم نداریم خانوم ها مجبورا برا اینکه خانم باشه به شهرهای مجاور بروند
کهگیلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
درود بر حاج عدل هاشمی مرد عمل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار