کد خبر: ۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار:۲۲:۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: پادشاه بحرین طی مراسمی به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نشان اختصاصی «شیخ عیسی بن سلمان آل خلیفه» اعطا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در پی مذاکرات دو جانبه هیات های بحرین و ترکیه طی مراسمی به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نشان اختصاصی «شیخ عیسی بن سلمان آل خلیفه» اعطا کرد.

اردوغان ضمن ابراز خشنودی از دریافت این نشان، گفت: "من این نشان را به عنوان نشانه برادری میان دولت و ملت دو کشور ارزیابی می کنم و از خداوند متعال ادامه و پایداری دوستی وهمکاری برادرانه میان دو کشور را مسئلت دارم".

وی با اشاره به حدیث پیامبر اسلام مبنی بر اینکه انسان مومن با سایر مومنین از حیث ترکیب مانند یک ساختمان ساخته شده هستند که به هم وصل­ و به هم چسبیده اند، تصریح کرد: "به تقویت روابط برادرانه خود با کشور بحیرن ادامه خواهیم داد. برای برقراری ثبات و امنیت در منطقه با هم تلاش خواهیم کرد".

در مذاکرات دو جانبه در زمینه های مختلف از جمله صنایع دفاعی، آموزش و پرورش و دیپلماسی تفاهمنامه های همکاری میان هایت های دو کشور به امضا رسید.

همچنین یادداشت تفاهم لغو روادید بین دو کشور نیز امضا شد.

در مراسم امضای تفاهمنامه‌ها ارتشبد خلوصی آکار فرمانده ستاد کل ارتش، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری و هاکان فیدان، رئیس اطلاعات ترکیه نیز حضور داشتند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار