کد خبر: ۱۲۰۱۷
تاریخ انتشار:۱۶:۴۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: دادستان شهرستان دنا از کشف محموله 79 کیلو و 850 گرمی مواد مخدر در شهرستان دنا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی ملک حسینی دادستان شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا در بازرسی از یک دستگاه خودروی کیا اسپورتیج موفق به کشف 79 کیلو و 850 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

دادستان دنا با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر با دستور دادستانی شهرستان اقدام به توقیف این خودرو کردند افزود:بعد از مشکوک شدن ماموران و بازرسی از این خودرو در صحنه 19 کیلو و 450 گرم تریاک کشف شد.

ملک حسینی خاطر نشان کرد:بعد از انتقال خودرو و فرد قاچاقچی به ستاد انتظامی شهرستان و با تکمیل بازرسی از این خودرو مجددا 60 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از این خودرو کشف شد.

وی با بیان اینکه فرد قاچاقچی قصد داشت محموله خود را از استان فارس به شهرهای مرکزی کشور منتقل کند عنوان کرد:این شخص به طرز ماهرانه ای مواد مخدر را در قسمت داشبورد و کنسول خودرو جا سازی کرده بود که با تیز بینی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی شد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به دادستانی شهرستان معرفی شده است افزود:متهم روز گذشته با قرار بازداشت موقت به جهت تکمیل تحقیقات به زندان مرکزی استان معرفی شد.

منبع: سفیردنا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار