کد خبر: ۱۲۰۰۸
تاریخ انتشار:۱۶:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
رئیس ستاد عتبات عالیان کهگیلویه و بویراحمد
عصر دنا: رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت:موکب دائمی جهت خدمت رسانی به زائرین استان با هماهنگی هایی که انجام شده سال 96 در استان خوزستان ساخته می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نظر پور با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته در استان راه اندازی شد گفت: این مجموعه جهت خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات در استان و در زمان برگزاری اربعین حسینی با راه اندازی موکب هایی به زائرین گرامی خدمت رسانی کرد.

وی افزود: دو موکب در کشور عراق با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و دو موکب در داخل استان یکی در باشت و دیگری در گچساران جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی راه اندازی شد.

نظرپور گفت: 144 هزار زائر در موکب های استان پذیرایی شد که از این تعداد 110 هزار زائر پذیرایی شده از زوار خارجی بودند.

وی به سختی ها و مشکلات روز اول برپایی موکب ها اشاره کرد و گفت: روز اول اعزام خادمین به موکب ها با تعداد چهار هزار و 500 عدد قوطی آب معدنی و مبلغ 20 میلیون ریال اعزام شدند، و بعد از اتمام خدمت رسانی در موکب ها کمک هایی که از ادارات و افراد به این موکب ها می شد مبلغی معادل 10 میلیارد ریال شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به دو ماموریت محوله به استان اشاره کرد و افزود: بازسازی یک هزار متر از صحن حرم مطهر حضرت زهرا(س) و ساخت چهار درب در کاظمین دو ماموریت محوله به استان است.

وی در پایان گفت: با هماهنگی هایی که انجام شده است در سال 96 در استان خوزستان موکب دائمی جهت خدمت رسانی به زائرین استان ساخته می شود.

منبع:چهارفصل

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار