کد خبر: ۱۱۹۹۹
تاریخ انتشار:۲۳:۵۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: مدیران مسئول و خبرنگاران برخی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای به آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان با صدور نامه ای در خصوص برخی مسائل در حوزه رسانه به دردل پرداخته اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیران مسئول و خبرنگاران برخی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای به آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان با صدور نامه ای در خصوص برخی مسائل در حوزه رسانه به دردل پرداخته اند که متن این نامه به شرح زیر است: 

باسمه تعالی

نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

همانطور که مستحضرید امروز رسانه بعنوان یکی از ابزارهای مهم دموکراسی در جهان به شمار می رود و اگر رسانه نبود چه بسیار متفکرانی در جهان که اثری از تفکر آنها در جامعه وجود نداشت.

در جامعه امروز ما، رسانه پیوند دهنده میان مردم و مسئولین به شمار می رود، حال آنکه اگر ذره ای خدشه ای در این بین رخ دهد نه تنها قابل جبران نیست بلکه اعتماد مردم به دولت و مسئولین از میان می رود.

استان کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز و تا چندی پیش در فقر رسانه ای به سر می برد. حال در چند ساله اخیر رسانه های استان گام های قابل توجهی در رفع این محرومیت ها و معرفی نخبگان استانی بعنوان چشم بینای دولتمردان هم استانی برداشته اند.

در این میان ذکر همین نکته بس، که اگر رسانه با ابزار هنر خود به میدان نیاید فقر و محرومیت و فساد از بین نمی رود.

حال در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی از دولتمردان به جای آنکه حامی رسانه باشند و از آن حمایت نمایند با برخورد های خشن و جناحی به میدان می آیند و برچسب های مختلفی را نصیب جوانان مومن و انقلابی این دیار می نمایند که شایسته و بایسته نیست در این نوشتار به آن پرداخته شود.

حضرت آیت الله ملک حسینی(حفظ الله تعالی)، چندی  است مسئولین استانداری و  روابط عمومی نهادهای دولتی(اسامی آنها و مستندات آن موجود است)، با انتخاب گزینشی خبرنگاران سعی دارند به اصطلاح خودشان فضای نقد برون گفتمانی را از سطوح جلسات خود برهانند و همه چیز را خوب و مفید جلوه دهند. نمونه این موضوع را در همین دهه فجر و افتتاح پروژ ها با حضور معاونان وزراء، قائم مقام وزارت کشور و مسئولین کشوری مشاهده می نمایید.

 آیا به کار بستن نقدها و بیداری برخی مسئولین در حوزه کاریشان از کم کاری های صورت داده شده وظیفه رسانه نیست؟

حال آنکه رسانه های متعهد و ارزشی همواره انصاف را سرلوحه کار خود قرار داده است و ضمن مثبت جلوه دادن اقدامات موثر دولتمردان و نقد کم کاری های صورت داده شده در تمامی دولت ها سعی در کمک به این ارتباط نا گسستنی میان دولت و مردم دارد.

پدر معنوی عزیزمان، از حضرتعالی تقاضا داریم بعنوان یک قاضی ( کما اینکه همواره چنین چیزی برقرار بوده است)، حامی جمعی از این جوانان مومن و انقلابی رسانه های استان باشید تا بتوانیم گام های استواری جهت اعتلای این دیار برداشته و بیش از این متضرر نگاه های سیاسی بسته و برچسب سازی های نا میمون نباشیم.

رسانه های ارزشی همواره بعنوان رسانه هایی فراجناحی و مستقل در راستای خدمت و اعتلای استان گام برداشته اند و استوانه صبر و تحملشان را همیشه بالا برده اند و در ادامه نیز چنین خواهد بود و با تمام قوت و قدرت در راستای جلب اعتماد مردمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راس آن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام خواهد برداشت.

رونوشت:

-       دفتر ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری

-       استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع صبح زاگرس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.