کد خبر: ۱۱۹۶۵
تاریخ انتشار:۲۰:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: مینی بوس حامل زائران امامزاده بی بی حکیمه دیشب در جاده دالکی – برازجان واژگون شد و راننده و ۱۶ مسافر راهی بیمارستان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۱۷ مصدوم این حادثه شامل راننده که مرد بوده و ۱۶ مسافر که زن بودند به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال یافتند.

سید مجید حسینی افزود: ۱۰ نفر از مصدومان تا کنون از بیمارستان مرخص شده‌اند و هفت نفر دیگر بستری هستند.

وی ادامه داد: از هفت نفر، دو نفر به علت شکستگی فک در بیمارستان‌های شهید گنجی برازجان و شهدای خلیج فارس بوشهر بستری هستند، سه نفر به علت شکستگی دست و پا و دو نفر دیگر هم برای مراقبت‌های بیشتر در بیمارستان برازجان به سر می‌برند.

مسوول روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،گفت: پس از وقوع حادثه، ۵ آمبولانس از پایگاه های اورژانس تل سرکوب و قلعه سفید، اورژانس شهری شماره ۱ و شماره ۳  برازجان و آمبولانس مرکز بهداشتی و درمانی وحدتیه به محل اعزام شده و مصدومین را به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل کردند.

حسینی گفت: بیشتر مصدومان این حادثه از ناحیه سر، گردن و کمر آسیب دیده‌اند.

 این زائران که همگی زن بودند از بقعه امامزاده بی بی حکیمه در گچساران، عازم کنارتخته در استان فارس بودند که مینی بوس آنها در جاده دالکی – برازجان پس از برخورد با یک دستگاه وانت نیسان واژگون شد.

پلیس راه استان بوشهر علت این حادثه را بی توجهی راننده مینی بوس به جلو اعلام کرده است./آوای جنوب

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.