کد خبر: ۱۱۹۶۳
تاریخ انتشار:۱۹:۴۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان:
عصر دنا: رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان گفت: همراه سرای بیمارستان امام سجاد یاسوج به همت خیری بزرگوار با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال تکمیل شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد رضا نیکبخت با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت با یک اهدافی در کنار دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد به مردم خدمات می دهد،گفت: چون دانشگاه ها قادر نیستند که همه مشکلات سلامت را برطرف کنند و تا حدودی هم منابع مالی این اجازه را نمی دهد، این مجمع به یاری دانشگاه شتافته و به بیماران نیازمندکمک می کند.

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: خیرین زیادی از سراسر کشور در این مجمع عضو ودر زمینه ساخت درمانگاه،بخش های تخصصی بیمارستان ها، تجهیزات و دستگاه های پزشکی ، همراه سراهای بیمارستانها و تقبل هزینه درمان بیماران صعب العلاج کمک می کنند.

وی اظهار کرد:مجمع خیرین سلامت از ابتدای شکل گیری در کهگیلویه وبویراحمد در مجموع نزدیک به 15 میلیارد تومان در حوزه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کرده و اخیرا هم یک قراردادبا کشور ژاپن در زمینه تهیه دستگاه های دیالیزبرای بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منعقد شد.

نیکبخت با بیان اینکه در این مرکز بیشتر به بیماران صعب العلاج برای کاهش هزینه های درمان آنها کمک می شود، افزود:برخی از شرکت های خصوصی برای همکاری و شهرداری یاسوج هم برای اهداء زمینی جهت احداث مرکز بیمار سرا برای بیماران سرطانی که نیاز هست روزانه دارو دریافت کنند اعلام آمادگی کرده اند.

 وی تصریح کرد: در بازدیدی که معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور و یکی از خیرین از بیمارستان امام سجاد یاسوج داشتندمصوب شد همراه سرای بیمارستان امام سجاد یاسوج که نیمه کاره مانده به همت این خیر بزرگوار با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال تکمیل و افتتاح شود.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار