کد خبر: ۱۱۹۵۹
تاریخ انتشار:۱۹:۱۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
واکنش مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به عزل خود:
عصر دنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزل من واقعیت ندارد و اعلام می کنم در مسئولیت خود همچنان باقی می مانم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمود باقری در گفت و گوی با صبح زاگرس در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه آیا عزل شما حقیقت دارد، افزود: من اعلام می کنم که همچنان در مسئولیت خود باقی می مانم یعنی حرفی از عزل نیست، عزل کردن یعنی باید مدیر ناکارآمد باشد، مجموعه استان، نمایندگان و سازمان از مدیر ناراضی باشد تا من را برکنار کنند.

وی با اشاره به اینکه بنده در حوزه تخصصی سازمان خوب بودم، اظهار کرد: در حوزه های مختلف جز دستگاه های برتر استانی هستیم و در سازمان جز 13 اداره برتر شناخته شدیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در حوزه های عمومی تکریم ارباب رجوع، عفاف و حجاب، اجلاسیه نماز جز 5 دستگاه های برتر استانی هستیم در طرح شهید رجایی جز 13 اداره برتر استان بودیم.

در حوزه زیرساختی کارهایی که انجام شده مسئولان ارشد استانی راضی هستند

باقری با اشاره به اینکه این کارها نشان می دهد که ما جز دستگاه های خوب استان هستیم، تاکید کرد: در حوزه زیرساختی با این کارهایی که انجام شده مسئولان ارشد استانی راضی هستند و اینو شما باید از مسئولان بپرسید که آیا راضی هستید یا می خواهید وی را عزل کنید.

صحبت های آقای وحدتی توهماتی بیش نیست

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس مبنی بر اینکه آقای وحدتی معاون صنایع دستی معزول شده میراث فرهنگی استان گفته بود که صحبت هایی برای تصدی مدیرکلی به او پیشنهاد شده بود که شما وی را معزول کردید، گفت: من اصلا نمی خواهم به این موضوع بپردازم، اینها توهماتی بیش نیست، اصلا نمی خواهم در این موضوع صحبت کنم، ایشان حرف خودش رو زده ولی شما ببینید که مسئولان چه نظری دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به انتصابات اخیر در این اداره پرداخت و گفت: در حوزه معاونت توسعه مدیریت آقای احمدی در تهران فضای کاری برای وی ایجاد شد که ما هم برای کمک به وی آقای داوودی کارشناس مسئول امور اداری را به این حوزه انتصاب کردیم.

وی علت عزل آقای وحدتی در معاونت صنایع دستی استان را اینگونه توضیح داد و یادآور شد: با توجه به اینکه 70 درصد شاغلین در صنایع دستی بانوان هستند و رویکرد دولت تدبیر و امید توجه به این قشر است سعی شد که یک خانم در این حوزه فعالیت کند که پریسا راد را که یکی از بهترین کارشناسان این اداره است و تسلط خوبی بر تمامی موضوعات دارند انتصاب کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.