کد خبر: ۱۱۹۵۸
تاریخ انتشار:۱۹:۱۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
عدل هاشمی پور در جمع مردم دهدشت:
عصر دنا: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی هنوز منتظر تعامل آمریکا هستند، گفت: اینها دستپاچه شده و می‌گویند آمریکا می‌خواهد حمله کند، نمی‌دانند ما ملتی هوشیار و رهبری با تدبیر و شجاع داریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عدل هاشمی‌پور امروز در اجتماع باشکوه گرامیداشت سی و و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب که در میدان امام حسین(ع) دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل در مسیر شریعت و در راه احیای ارزش‌های اسلام عمرش را سپری کرد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب با مجاهدت و فداکاری ندای تکبیر و توحید را به گوش جهانیان رساند و تمام معادلات سیاسی را در هم شکست.

وی با اشاره به تحمیل جنگ نابرابر و توطئه‌های دشمنان گفت: دشمن وقتی در جنگ هشت ساله به اهداف نرسید تهاجم فرهنگی و تشدید تحریم‌ها را پیاده کرد.

هاشمی‌پور با بیان اینکه ملت ایران طی ۳۸ سال از انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند افزود: در تعجب هستم از اینکه عده‌ای هنوز استکبار را نشناخته و نشسته‌اند که این‌ها با ما تعامل کنند.

عضو کمیسون انرژی مجلس با تأکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی گفت: هوشیار باشیم و فریب توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه امام خمینی نقشه مهندسی انقلاب را به دست رهبر انقلاب به عنوان ادامه دهنده راه سپردند گفت: آمرکا با ما سازگاری ندارد و نباید به شیطان اعتماد کنیم.

وی افزود: عده‌ای دستپاچه شده و می‌گویند آمریکا به ایران حمله می‌کند؛ باید بدانند رهبری بصیر با تدبیر و شجاع داریم و ملت ایران هم هوشیار و بیدار هستند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر دو مقوله فرهنگ و اقتصاد بیان کرد: اقتصاد مقاومتی اما در حد شعار، دستورالعمل و کاغذ مانده است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اجرایی نشده است افزود: همه باید کمک کنیم تا اقتصاد مورد نظر رهبری اجرا و عمل شود.

هاشمی‌پور ادامه داد: تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل توطئه و مکرهای دشمن پیروز کند اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار