کد خبر: ۱۱۹۳۹
تاریخ انتشار:۱۷:۳۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی:
عصر دنا: مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا زمانی که آمریکا خوی استکباری دارد و جنایت می کند شعار مرگ بر امریکا کمرنگ و فراموش نمی شود، افزود: ان شاالله اسرائیل جنایتکار در اینده نزدیک از صحنه روزگار محو خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  سید احمد دستغیب در این مراسم گرامیداشت 22 بهمن که در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد با بیان اینکه خوشحالم که در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کردم افزود: باید به فرزندان این ملت تبریک گفت که با حضور گسترده خود بار دیگر مشت محکمی بر یاوه گویی های استکبار  و در راس آنها امریکای جنایتکار زدند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید قدر این وحدت و همبستگی و انسجام مردم را بدانند اظهار کرد: این ملت در تمام مقاطع مختلف و با پیروی از سخنان امام راحل  و مقام معظم رهبری در تمام صحنه ها حضور چشمگیری دارند.

 دستغیب با اشره به اینکه حضور پرشور مردم در این مراسم مسئولیت مسئولان را دوچندان می کند، افزود: مردم ما در این شرایط حساس و باتوجه به اتفاقاتی که در جهان رخ داده است در 22 بهمن حضور پیدا کردن  و در این نشان از وحدت و انسجام یکپارچه انان دارد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا از گذشته و بیش از 60 سال است که با ایران اسلامی دشمنی دارد، تصریح کرد: از زمان سرنگون کردن حکومت مصدق در سال 1332 و به شهادت رساندن آیت الله کاشانی حکومت ایران اسلامی را 25 سال به تعویق انداخت  و با شاه معلئون به تاسیس سازمان اطلاعات امنیت (ساواک)  بسیاری از جوانان  ما را به شهادت رساند و امام راحل را 15 سال تبعید کرد که این نشان از جنایت های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است.

وی با یادآوری این موضوع که آمریکای جنایتکار پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساکت ننشست، به حوادث صحرای طبس اشاره کرد و گفت: آمریکا از صدام ملعون که جنگ 8 ساله را بر کشور تحمیل کرد حمایت کرد و از هرگونه سلاح و بمب شیمیایی به این کشور کوتاهی نکرد و با سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس دشمنی خود را باز هم نشان داد.

دستغیب ابراز داشت: ترامپ رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا با قانونی که وضع کرده ورود مسلمانان به این کشور را ممنوع کرده است و حتی از یک کودک 5 ساله ایرانی به فرودگاه نیویورک جلوگیری کرد که این نشان از دشمنی دیرینه آنها با ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار اموال و دارایی های ایران را بلوکه کرد، گفت: آمریکا با ترور دانشمندان هسته ای می خواست که جلوی پیشرفت هسته ای ما را بگیرد اما باید بداند که دانشمندان هسته ای ایران روز به روز در حال افزایش و ورود به این عرصه هستند.

قائم مقام آستان مقدس حضرت احمدبن موسی (ع) با اشاره به اینکه تا زمانی که آمریکا خوی استکباری دارد و جنایت می کند شعار مرگ بر امریکا کمرنگ و به فراموشی سپرده نمی شود، افزود: ان شاالله به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری اسرائیل جنایتکار در اینده نزدیک از صحنه روزگار محو خواهد شد.

دستغیب عنوان کرد: آمریکا ادعای مبارزه با تروریسم  را دارد اما با تاسیس گروه تروریستی داعش بسیاری از مسلمانان جهان را به شهادت رساند و الان نیز این پدیده شوم به کشور خودشان سرایت کرده است.

 وی گفت: ما می بینیم که داعش هیچ شباهتی با اسلام و قرآن ندارد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رئیس جمهور انگلیس از کشورهایی حمایت می کند که هیچگونه انتخاباتی در انها برگزار نمی شود و به زنان نیز توجهی نمی شود و نژاد پرستی در این کشورها نیز بسیار بالا است  و به کشتن مسلمان در عراق ، سوریه ، یمن روی آوردند که این نشان از دشمنی انها با اسلام است.

 وی به صحبت های شهید محراب آیت الله دستغیب درباره رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: چیزی که نسبت به رهبر انقلاب فهمیدم  این است که این فرد ، فردی خدایی است که مقام و قدرت نمی خواهد و امتحان خود را قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد و وظیفه ما این است که از فرامین وی که ریشه در دین اسلام دارد پیروی کرده تا این حکومت ادامه داشته باشد و به صاحب اصلیش امام عصر تحویل شود.

 منبع: صبح زاگرس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.