کد خبر: ۱۱۹۳۸
تاریخ انتشار:۱۷:۳۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عواملی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند،ایدئولوژی سیاسی همچون نهضت عاشورا و رهبری کارآمد و هوشمندانه ی امام راحل بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  فتاح محمدی صبح امروز در مراسم سی‌و هشتمین بهار انقلاب اسلامی در چرام  ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که فرهنگ حاکم بر جهان را سکولاریزه کرده بودند، یعنی معویت مداری،دین مداری و همچنین اخلاق مداری از جامعه انسانیت و بشری گرفته بودند.

محمدی در ادامه گفت:انقلاب اسلامی در سال57صدای دوباره ی روح امین بود که پیام مذهب و معنویت را به گوش جهانیان ازخود بیخود شده ،رساند و انقلاب اسلامی میثاق ابدی انسان را باخداوندظاهر کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد:انقلاب اسلامی،انقلابی در عقاید وبرای یاد خدا و همچنین در راه خداوند و یک جهاد داخلی بود زیرا که امام در دل مردم رسوخ و ملت را از درون متحول کرد.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را لبیکی به فراخوان امام راحل دانست و گفت:وقتی که امام فرمان صادر کرد،و همه ی مردم و ملت ایران به این فرمان لبیک گفتند؛انقلاب اسلامی با انگیزه ی مادی شکل نگرفت بلکه بعثت مجدد مذهب و معنویت را شهادت می دهد.

محمدی با اشاره برکات متعدد انقلاب اسلامی بیان کرد:تبدیل حکومت استبدادی به مردم سالاری دینی ور درجهان احیای ناب محمدی از مهمترین دستاوردهای این انقلاب است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: لذا عواملی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند،ایدئولوژی سیاسی همچون نهضت عاشورا و رهبری کارآمد و هوشمندانه ی امام راحل بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از عنصرهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی،توان بسیجی ملت ایران که باهنر امام و توام با همراهی خداوند متعال شکل گرفت.

وی گفت:نقد منصفانه و دلسوزانه کمک کننده به امور است چراکه اصل نظارت در اسلام بسیار مهم است و آن چیزی که مهم است،امر به وحدت و نهی از تفرقه است.ما نباید دل مردم را خالی کینم و باید امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش افزود: من بعنوان یه مسئول در این نظام اسلامی،خجالت زده شدم که این حضور را مشاهده کردم البته مسئولیت ما در خدمت به مردم مضاعف می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد:ملت می دانند برای چه آمده اند و نباید در هر شرایطی اصل وحدت و انسجام را فراموش کنیم.ما باید هرکجا مشکلی هست،از مسیر خودش یادآوری کرده و تذکر دهیم.

محمدی به ترویج فرهنگ مردم سالاری دینی اشاره کرد و گفت: انقلاب هایی که در کشورهای عربی علاوه بر نبود رهبری واحد رخ داد،چنین شکلی دارند اما امروزه انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری که سکاندار انقلاب اسلامی است با مدیریت مدبرابه ی خویش کشتی نجات را هدایت می کند.

وی به دومین دستاورد انقلاب اسلامی در جنگ نرم اشاره کرد و افزود: دومین دستاورد انقلاب اسلامی در جنگ نرم ترویج استقلال خواهی و استکبارستیزی است.لذا بر اساس قائده ی نفی سبیل،انقلاب اسلامی سلطه ی هیچ کشوری را را نپذیرفته و از هیچ یک از تهدیدات دشمنان ترسی ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به برجام اظهار کرد: برجام یک پروژه ملی و تاکتیک است وهمچنین جزو سیاست های کلان نظام بوده و متعلق به هیچ حزب خاصی نیست. لذا تقویت دولت،تقویت نظام است و نقد هم باید باشد چراکه حتما باید اشکالاتش گرفته شود.

محمدی افزود: تخریب دولت همان تخریب نظام بوده و همه فرزندان این انقلاب هستند.وجود رهبر فرزانه انقلاب با مدیریت و سیاست های خویش در هیچ شرایطی اجازه انحرافی را نخواهد داد.

وی ادامه داد:اگر نظام در این تاکتیک یه منافع خود دست پیدا کرد،ادامه خواهد داد و در غیر اینصورت در هیچ شرایطی به دشمن اعتماد نخواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش پایانی سخنانش گفت:این حضور در هیچ شرایطی اجازه دخالت دشمنان را در این نظام نخواهند داد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار