کد خبر: ۱۱۹۳۵
تاریخ انتشار:۱۷:۲۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

امام جمعه یاسوج:حضور باشکوه مردم درراهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به رییس جمهور تازه کار آمریکا بود

حجت الاسلام علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج بعد از دعوت مردم به رعایت تقوا،پاکی و پرهیزگاری و دوری از معصیت با اشاره به آیه قران گفت:باید باهم متحد باشیم و نسبت به هم عاطفه به خرج دهیم زیرا که خداوند هیچ مردمی را که در راه صلح و صفا هستند عذاب نمی دهد.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی گفت: کسی که میخواهد یک ملت را اداره کند اول باید خودش خوب باشد و کسی که اصلاح نشده است نمیتواند در جامعه نقش داشته باشد بیان کرد: اگر کسی مدیریتی را در دست دارد باید خودش پاک باشد تا بتواند پاکی را به زیر دستانش و همکارانش برساند.

امام جمعه یاسوج در خطبه دوم نیز با اشاره به مناسبت های این هفته پیش رو گفت: امروز ۲۲ بهمن ۹۵ است در ۲۲ بهمن ۵۷ ملت انقلابی ایران جوانان فداکار مردان و زنان مومن بعد از سالها مقاومت و مجاهدت در چنین روزی ثمره آن همه مجاهدت را گرفتند و نظام فاسق شاهنشاهی را از این کشور کوتاه کردند.
وی گفت: سالهای زیادی که امریکای خونخوار بر این کشور مسلط بود اما با انقلاب این ملت از کشور بیرونش کردند و دست رد به سینه اش زدند.
حسینی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی امروز با شعارهای کوبنده شان جواب امریکا را دادند این روز جشن ملی ما محسوب می شود.
امام جمعه یاسوج ابرازکرد: ۲۲ بهمن امسال بهتر از هر سال دیگر در استان و سراسر کشور برگزار شد ملت ایران اسلامی همچون همیشه امروز نیز به صحنه امدند.
حسنی گفت: انها با این حضور خود در وهله نخست تبعیت از ارمانهای بنیان گذار نطام مقدس جمهوری اسلامی است و در وهله دوم  نیز با این حضورشان لبیک و پاسخ مثبت به رهبر معظم انقلاب دادند و سوم اینکه این حضورشان تودهنی محکمی به رییس جمهور تازه کار امریکا بود.
خطیب جمعه یاسوج عنوان کرد: مردم ایران اسلام و کهگیلویه و بویراحمد امرور ثابت کردند که ملتی اماده استقلال طلب و استکبار ستیز هستند و در برابر یاوه گویی های دشمن ایستادند و با شعارهای خود مشت محکمی بر دهن این یاوه گویان زدند.
وی گفت: درود خدا بر این مردم درود و صلوات خدا بر ایرانیان درود بر مادرانی که بر دامان خود مجاهد تربیت کردند درود بر پدرانی که در خانه هایشان یاوران اسلام را تربیت کردند.درود خدا بر شما ملت ایران که با حضورتان دشمن را ناامید کردید.
حسینی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: افتخار عالم، همسر امامت و مادر امامت حضرت فاطمه است با این همه عظمت که دارند به ایشان ظلم شد و قبرشان مجهول است اما ان شالله با ظهور امام عصر روشنگری می شود.
 
*****************************************

امام جمعه گچساران:واکنش تند امام جمعه گچساران به اظهارات ترامپ

سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به ویژگی های ارتباطات اجتماعی مردم جامعه گفت: سزاوار نیست که انسان مومن در امورات اجتماعی خود با انسان عقب افتاده فکری ،زیانکارو فاجر ارتباط نزدیک داشته باشد چرا که بعدا نیز خودش دچار عواقب ناخوشایند این ارتباط خواهد شد.

حجازی درادامه ضمن تشکراز حضور گستره ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن گفت:22بهمن روز اعلام رسمی عزت ، شرف و اقتدار ملت ایران زیر چتر اسلام و قرآن است و در 22بهمن 57ایران اسلامی به همه دنیا اعلام کرد که کشور،دولت و ملت مستقل و آزاد است و پناهگاهش خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی تصریح کرد:حضرت امام (ره)به دنیا اعلام کردند استقلال و لا شرقیه و لاغربیه،چون غیر خدا را ضعیف و ناتوان می دیدند و با استناد به آیات قرآن به ملت راه و امید می دادند و به همه دنیای کفر و استکبار اعلام کردند که ضعیف و ناتوان هستید.

امام جمعه گچساران افزود:امروز از تک تک ملت ایران تشکر می کنم و از همه مسئولین و عامه مردم که با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22بهمن رسما به  اظهارات و تهدیدات اخیر ترامپ بدبخت روانی و عقب افتاده فکری و سیاسی پاسخ دندان شکنی دادند،سپاسگزارم.

حجازی تصریح کرد:ترامپ بدبخت در جایی نقل کرده بود :"که ایران باید از اوباما تشکر و از من بترسد"که مقام معظم رهبری با لبخند تحقیرآمیزی فرمودند:"ملت ایران از هیچ کس نمی ترسد".

امام جمعه گچساران گفت:امروز ترامپ مشاهده کند که ملت ایران با حضور منسجم و یکپارچه در روز 22 بهمن چگونه پاسخ دندان شکنی به تهدیدات اخیرش دادند، آقای ترامپ بدان که خیلی بدبخت واحمق خواهی بود که اینگونه با این اظهارات پوچ و ابلهانه ملت بزرگ ایران را تهدید می کنی.

وی اظهارکرد:امروز ملت بزرگ ایران 2 پیام مهم به دنیا داد یکی به مستضعفین و عامه مسلمین که نشان داد راهی که ملت ایران انتخاب کرده اند راهی است که منتج به ندامت و پشیمانی نخواهد شد و راه عزت و اقتدار است که شما مستضعفین عالم هم همین راه را انتخاب کنید.

حجازی گفت:پیام دیگر امروز مردم به قلدران وعقب افتادگان فکری و سیاسی عالم مخصوصا ترامپ است که باید بدانند که خدا وعده نصرت و پیروزی را به ما عطا فرموده و خداوند اراده کرده است که ما مقتدر باشیم .

امام جمعه گچساران خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت:آقای ترامپ، تو عددی نیستی و اراده خداوند قطعا و یقینا تحقق پیدا خواهد کرد و این انقلابی که در ایران اسلامی به پیروزی رسیده است عن قریب جهانی خواهد شد.

حجازی افزود:آقای ترامپ ما دنبال روی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در گروه سلمان فارسی هستیم و اقتدار و عزت از آن ایران اسلامی است و در آینده ای نچندان دور آمریکایی شما از خوارترین و عقب افتاده ترین کشور های جهان خواهد شد.

وی درادامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)اظهارکرد:دشمن تلاش دارد ما را از خاندان اهل بیت (ع)جدا سازدو در تلاش است تا با زرق و برق های دنیوی نسل جوان را فریب و به انحراف بکشاند.

حجازی افزود:هر شخصی که زهرا سلام الله علیها را نشناخت با عفت و شرافت فاصله می گیردو آنجایی که موجب عزت،شرف و اقتدار این مملکت می شود توجه به سیره و راه و روش اهل بیت علیهم السلام خواهد بود.

*****************************************

امام جمعه شهرستان لنده:پاسخ ملت ایران با مشت های گره کرده "مرگ بر امریکا" است

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با قدردانی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن اظهارکرد: پشتوانه اصلی این انقلاب مردمی هستند که آگاهانه و بصیرتمندانه در تمام عرصه های مختلف با حضور خود پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با همافران ارتش جمهوری اسلامی گفت: کسانی به دل به  امریکا بسته اند باید بدانند این تصور، تصوری غلط است.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: مسئولان نظام ما بعد از این سال با مطالعه بدعهدی های مکرر امریکایی ها باید خوب بدانند که به امریکا و ایادی آن نمی شود اعتماد کرد.

وی تاکیدکرد: توکل به خداوند و اعتماد به داشته های خویش با تکیه بر توانمندی های اقتصادی تنها راه نجات کشور از وضع کنونی است.

محمودی اصل اظهارکرد: ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه های مختلف پاسخ قاطع خویش را به امریکایی و دشمنان این ملت به خوبی داده است.

وی گفت: رئیس جمهور جدید امریکا کار ملت های جهان به خصوص ملت ایران را به لحاظ شناخت چهره حقیقی آمریکا برای همه عیان کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تصریح کرد: 22 بهمن روز اوج اقتدار و عظمت ملت ایران است که با مشت های گره کرده خویش و با سردادن شعار مرگ بر امریکا پاسخ قاطع خود را به اظهارات ترامپ و ترامپیان دادند.

وی در ادامه از ملت شریف ایران به خصوص مردم ولایتمدار شهرستان لنده که در راهپیمایی روز 22بهمن حماسه ای بی نظیر خلق کردند قدردانی کرد.

امام جمعه شهرستان لنده ضمن اشاره به سالروز حکم تاریخی اعدام سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی گفت: یکی از مهمترین و تاریخی ترین حکم های امام راحل در نفی کتاب آیات شیطانی صدور حکم اعدام برای سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی بود که با توطئه دشمنان برای تحریف در اسلام نوشته شده است.

وی اظهارکرد: این حکم تاریخی باعث شد هیچ کدام از ایادی استکبارجهانی جرأت و جسارت توهین به دین مبین اسلام را نداشته باشند.

امام جمعه شهرستان لنده با تسلیت ایام فاطمیه اول گفت: ایام حزن و اندوه دهه فاطمیه باید به بهترین سبک ممکن با حضور قاطبه مردم در سطح شهرستان برگزارشد.

وی اظهارکرد: شناخت فاضل اخلاقی اولین شهید مدافع ولایت باید به درستی تبین و تشریح شود تا نسل جوان ما از این بانوی بزرگوار اسلام به عنوان بهترین الگو استفاده کنند.

*****************************************

امام جمعه موقت شهر دهدشت: ترامپ بداند اگر شمشیری علیه ایران بکشد پوزه اش به خاک مالیده خواهد شد/زندگی حضرت زهرا(س)باید الگوی تمام بانوان ما باشد

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: انسان باید به آنچه که خدا به آن داده است راضی باشد.

امام جمعه دهدشت افزود: آمریکا مخصوصا این ترامپ دیوانه بداند اگر شمشیری علیه ایران بکشد پوزه اش به خاک مالیده خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه شبانه روز عمر ما کوتاه و به مرگ نزدیک مش شویم گفت: مرگی که ما از آن فرار می کنیم سراغ همه خواهد آمد.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه افزود: کسانی که هم می خواهند دنیایی زیبا و هم آخرت خوبی داشته باشند باید چگونه زیستن را از فاطمه زهرا(س) یاد بگیرند.

وی تصریح کرد: زندگی فاطمه زهرا (س)، شوهر داری، حجاب و پاکدامنی او باید برای تمام خواهران ما درس باشد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه وضعیت بدحجابی امروز جامعه ما اسفبار است افزود: فاطمه زهرا(س) به خاطر معرفت, معنویت,حجاب و پاکدامنی بود که درپیشگاه خداوند اینقدر بزرگ و عزیز است.

حسینی با اشاره به اینکه زنی که چشم و دامنش آلوده شد دیگر نمی تواند همسر و مادر خوبی در جامعه باشد گفت: زن باحجاب شخصیت بزرگی دارد اما زن آرایش کرده و بدحجابی مثل عروسکی در جامعه است.

وی ادامه داد: فرهنگ غرب انسان را به حیوانیت دعوت می کند اما حضرت زهرا(س) انسان را به انسانیت ، معرفت و عبودیت دعوت می کند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و این را از ابتدای انقلاب تا الان نشان داده است گفت: ما باید به قدرت داخلی خود تکیه کنیم تا بتوانیم مشکلات خود را برطرف کنیم.

حسینی در پایان از حضور تمام مردم که در راهپیمایی 22 بهمن شهر دهدشت باشکوه تر از گذشته شرکت کردند تشکر کرد.

*****************************************

امام جمعه شهرلیکک:22بهمن روز هیبت اسلام و امید مستضعفان است

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این روز را روز هیبت اسلام و روز امید مستضعفان جهان عنوان کرد.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با تقدیر از حضور گسترده مردم  شهرستان بهمئی در راهپیمایی امروز، گفت: امروز همه مردم به صحنه آمدند تا اعلام کنند اسلام زنده است و ما تا آخرین قطره خون برای حفظ اسلام ایستاده ایم.

افروغی با تاکید بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز آمدیم تا به آمریکایی ها بگوییم که ما ملت ایران تمام گزینه های روزی میزتان، با میز و خودتان را را محو می کنیم.

وی افزود: امروز مردم آمدند که فریاد بزنند، هم عزه و هم لبنان و جانم فدای اسلام.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به سیاست استکباری آمریکا در دوران مختلف، گفت: در آمریکا فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور شود، رئیس جمهور آمریکا یک مقام اجرایی ساده است که عروسک خیمه شب بازی است و عروسک گردان آن رژیم صهیونیستی است.

افروغی در ادامه با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اول، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) با وجود عمر کوتاه خود، نقش بزرگی در عالم هستی ایجاد کرد و اگر وجود آنحضرت نبود الان جهان در خاموشی مطلق به سر می برد.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) فدایی ولایت بود، از مردم خواست در ایام فاطمیه حرمت و شان اهل بیت را حفظ کنند .

*****************************************

امام جمعه باشت:امروز مردم ایران پاسخ دندان شکنی به ترامپ دادند

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته باشت ضمن تبریک، ۲۲بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب به همه ملت ایران گفت: با تمام وجود از تک تک مردم همیشه در صحنه شهرستان باشت که با حضور مثال زدنی خود امروز در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند، تشکر میکنم.

وی افزود: ۲۲بهمن پایانی بود بر تحقیر و حقارت ایران، این ملت ارزشمند و بی نظیر مورد حقارت قرار گرفته بود و هیچ عرصه و جایگاهی در کشور نداشت، حتی شاه مملکت هم هیچ استقلالی از خودش نداشت،اما به لطف خدا و رهبری امام و حمایت مردم پیروز شدیم، و امروز دارای عزت و سربلندی هستیم.

عبودی اظهار کرد: دانشمندان کشور مصر میگویند؛ مصر که که در دنیا خودش را اول می دانست ولی ۳۵کشور با ایران جنگیدند و امروز میبینید، که ایران به چه مقام و سربلندی رسیده است و مصر درحال نوکری برای عربستان است.

امام جمعه باشت گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مدیون مردم عزیز هستیم مردمی که همیشه با حمایت ها و دلگرمی های خود پشت انقلاب و امام و رهبری ایستاده اند.

وی در ادامه بیان داشت: راهپیمایی امسال ۲۲بهمن بسیار باشکوه و فوق العاده بود، این کار لبیکی بود به رهبری برای یاوه گویی های ترامپ، امروز مردم عزیز ایران پاسخ دندان شکنی به ترامپ دادند که دیگر از این به بعد با ملت ایران بداند چگونه حرف بزند.

عبودی گفت: پاسخ دشمنان قبلی راهم داده بودیم، ترامپ فکر میکند خودش کسی دیگر است، نخیر اینگونه نیست این ملت هم همچنان مستحکم مانده است.

خطب جمعه باشت در ادامه اظهار کرد: یک روز در ۱۷شهریور در تهران بر اساس آمار قریب به ۲هزار نفر شهید شدند، مردم ما از چیزی نمی ترسند.

عبودی گفت: در ۱۹بهمن امسال رهبری فرمودند جواب رئیس جمهور آمریکا را ملت ما در روز جمعه خواهند داد، و امروز این جواب در سراسر کشور ایران داده شد.

امام جمعه باشت بیان داشت: بدانید این ملت همچنان آمریکا را دشمن خودش می داند این ملت یک قدم عقب نشینی نمیکند.

وی در ادامه گفت: کشور ما مذاکره می کند، حرف میزند، با دنیا ارتباط دارد، ولی آمریکای امتحان شده را برای همیشه دشمن خود میداند و هیچ وقت از این آرمان درست نخواهیم کشید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.