کد خبر: ۱۱۹۳۴
تاریخ انتشار:۱۷:۲۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه یاسوج گفت: حضور باشکوه مردم درراهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به رییس جمهور تازه کار آمریکا بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج بعد از دعوت مردم به رعایت تقوا،پاکی و پرهیزگاری و دوری از معصیت با اشاره به آیه قران گفت:باید باهم متحد باشیم و نسبت به هم عاطفه به خرج دهیم زیرا که خداوند هیچ مردمی را که در راه صلح و صفا هستند عذاب نمی دهد.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی گفت: کسی که میخواهد یک ملت را اداره کند اول باید خودش خوب باشد و کسی که اصلاح نشده است نمیتواند در جامعه نقش داشته باشد.
 
حسینی بیان کرد: اگر کسی  مدیریتی را در دست دارد باید خودش پاک باشد تا بتواند پاکی را به زیر دستانش و همکارانش برساند.
 
وی افزود: مصلح باید خودش اصلاح شده باشد تا بتواند کاری انجام دهد پس باید اول ازخودش شروع کند.
 
امام جمعه یاسوج در خطبه دوم نیز با اشاره به مناسبت های این هفته پیش رو گفت: امروز ۲۲ بهمن ۹۵ است در ۲۲ بهمن ۵۷ ملت انقلابی ایران جوانان فداکار مردان و زنان مومن بعد از سالها مقاومت و مجاهدت در چنین روزی ثمره آن همه مجاهدت را گرفتند و نظام فاسق شاهنشاهی را از این کشور کوتاه کردند.
 
وی گفت: سالهای زیادی که امریکای خونخوار بر این کشور مسلط بود اما با انقلاب این ملت از کشور بیرونش کردند و دست رد به سینه اش زدند.
 
حسینی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی امروز با شعارهای کوبنده شان جواب امریکا را دادند این روز جشن ملی ما محسوب می شود.
 
امام جمعه یاسوج ابراز داشت: ۲۲ بهمن امسال بهتر از هر سال دیگر در استان و سراسر کشور برگزار شد ملت ایران اسلامی همچون همیشه امروز نیز به صحنه امدند.
 
حسینی گفت: انها با این حضور خود در وهله نخست تبعیت از ارمانهای بنیان گذار نطام مقدس جمهوری اسلامی است و در وهله دوم  نیز با این حضورشان لبیک و پاسخ مثبت به رهبر معظم انقلاب دادند و سوم اینکه این حضورشان تودهنی محکمی به رییس جمهور تازه کار امریکا بود.
 
خطیب جمعه یاسوج عنوان کرد: مردم ایران اسلام و کهگیلویه و بویراحمد امرور ثابت کردند که ملتی اماده استقلال طلب و استکبار ستیز هستند و در برابر یاوه گویی های دشمن ایستادند و با شعارهای خود مشت محکمی بر دهن این یاوه گویان زدند.
 
وی گفت: درود خدا بر این مردم درود و صلوات خدا بر ایرانیان درود بر مادرانی که بر دامان خود مجاهد تربیت کردند درود بر پدرانی که در خانه هایشان یاوران اسلام را تربیت کردند.درود خدا بر شما ملت ایران که با حضورتان دشمن را ناامید کردید.
 
حسینی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: افتخار عالم، همسر امامت و مادر امامت حضرت فاطمه است با این همه عظمت که دارند به ایشان ظلم شد و قبرشان مجهول است اما ان شالله با ظهور امام عصر روشنگری می شود.
منبع:صبح زاگرس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.