کد خبر: ۱۱۹۱۹
تاریخ انتشار:۱۹:۵۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت:
عصر دنا: به مناسبت دهه فجر تعدادی از پروژه‌های عمرانی به نمایندگی از 40 پروژه در کهگیلویه به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به مناسبت دهه فجر و با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس تعدادی از پروژه‌های عمرانی به نمایندگی از 40 پروژه به بهره برداری رسید.

 

در دهه فجر 40 پروژه عمرانی،خدماتی و بهداشتی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید که از این تعداد 30 پروژه افتتاحی و 10 پروژه کلنگ‌زنی شد.

 

مجتمع آبرسانی حومه غربی دهدشت با 20 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه‌هایی بود که افتتاح شد.

 

زیر سازی و آسفالت جاده دم تنگ سولک به طول 1.5 کیلومتر و با سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده از دیگر پروژه‌هایی بود که به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

 

پایگاه سلامت شهید چمران مسکن مهر دهدشت با 2 میلیارد و 890 میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.

 

کمربندی دوم دهدشت،توسعه شبکه آب دهدشت و اصلاح شبکه داخلی آب سوق،آسفالت روستای طولیان و واگذاری مسکن مددجویان کمیته امداد از دیگر پروژه‌های افتتاحی در شهرستانکهگیلویه بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار