کد خبر: ۱۱۹۰۵
تاریخ انتشار:۲۰:۴۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: محمدرضا باهنر نماینده سابقی که قبلا با گلایه از شورای نگهبان در موضوع تایید صلاحیت جلیلی و تمجید غیرواقع بینانه از هاشمی رفسنجانی حاشیه ساز شده بود باز هم در نزدیکی انتخابات، توپخانه خود را به سمت نیروهای انقلابی گرفت و در صحبت های عجیبی به کنایه گویی علیه جلیلی پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدرضا باهنر نماینده سابقی که قبلا با گلایه ضمنی از شورای نگهبان در موضوع تایید صلاحیت جلیلی و تمجید غیرواقع بینانه از هاشمی رفسنجانی حاشیه ساز شده بود باز هم در نزدیکی انتخابات توپخانه خود را به سمت نیروهای انقلابی گرفت و در صحبت های عجیبی به کنایه گویی علیه جلیلی پرداخت.
 
باهنر که در صحبت های خود با متهم کردن جلیلی به زیرآبی رفتن(!) گفته بود:« دوستان ما باید متوجه باشند که انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، تنها دو کاندیدای شاخص خواهد داشت و کسانی‌که می‌خواهند زیرآبی بروند، با یک افت سنگین مواجه خواهند شد؛ اینکه کسی تصور کند با ۵ الی ۶ میلیون رای می‌تواند مزاحمت ایجاد کند و سبد رای فلان جریان را بشکند، چنین چیزی نیست و چنین کاندیدایی در نهايت می‌تواند ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار رای کاندیدای یک جریان را خراب کند.»
 
به گزارش رجانیوز، باهنر در حالی به نسخه پیچی برای جریان حزب اللهی در انتخابات آتی می پردازد که یکی از تنظیم کننده های اصلی لیست سی نفره انتخابات تهران است که درنهایت سی بر صفر شکست خورد.
 
قبلا باهنر در کنایه ای به محمد باقر قالیباف نیز گفته بود: « اگر کسی 6 بار کاندیدا شد و دوم شد، این یعنی مردم دیگر به او رای نمی دهند»(تسنيم، 14/7/95) اما چندی بعد حرف خود را اینگونه پس گرفت:« قالیباف با سایر نامزدهای شکست خورده تفاوت دارد» (ايلنا،23/8/95) و حال امروز توپخانه خود را علیه جلیلی به کار گرفته است.
 
 
محمدرضاباهنر  که در دوران نمایندگی توسط تحلیل گران به عنوان یک لابی گر ماهر مورد تحلیل قرار میگرفت در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز جای خودی و غیرخودی را اشتباه گرفته بود و از تایید صلاحیت جلیلی اینگونه انتقاد کرده بود که: " اگر چه از سوی مجلس شورای اسلامی نامه ایی برای شورای نگهبان فرستادیم و از عملکرد این شورا در بررسی صلاحیتها قدردانی نمودیم اما تایید صلاحیت آقای جلیلی در کنار عدم احراز صلاحیت آقای سعیدی کیا که 4 دوره وزیر بوده و جزء نیروهای ارزشی، مومن و انقلابی هم هست خیلی سئوال برانگیز بود."
 
وی در مورد انتخابات سال 88 نیز اظهار نظر قابل تاملی داشت و گفت: هر کس تا یک هفته بعد از انتخابات از موسوی تعریف کرد به وظیفه شرعی خود عمل کرده است!
 
باهنر حتی پس از فوت هاشمی رفسنجانی بدون اشاره به نقش آن مرحوم در فتنه 88 و خسارات زیادی که به نظام و کشور وارد شد چوب انتقاد را بر سر انقلابیون نیز کوبید و اظهار داشت که همه جریان های سیاسی به هاشمی بد کردند!
 
وی همچنین در مسائل حساس دیگر نیز همچون برجام که مقام معظم رهبری بر عبور از خطوط قرمز و خسارت محض معرفی کردن آن اشاره داشته اند گفته بود:در مجموع در برجام ما ضرر نکردیم بلکه سود بردیم! او حتی در تصویب بیست دقیقه ای برجام نیز نقش ویژه ای داشته است. 
 
به نظر میرسد هر چه به انتخابات نزدیک تر شویم تیغ افرادی که در موضوعات مختلف کشور یک بام و دوهوا عمل کرده اند و تابه حال کارنامه خوبی از خود ارائه نداده اند علیه جریان های انقلابی تندتر شود.  
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.