کد خبر: ۱۱۸۹۸
تاریخ انتشار:۱۹:۵۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: نه من سرسخت نیستم. من فکر می کنم آنها کاملا به کشور ما بی اعتنایی و بی احترامی می کنند و من این توافق را درک می کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مهدی محمدی در کانال شخصی اش در تلگرام نوشت: بخشی از گفت وگوی دانلد ترامپ با بیل اورایلی در 18 بهمن 1395:
 
بیل اورایلی: شما برخورد با ایران را با تحریم آغاز کردید. اما در عین حال یک ناو هواپیمابر به سمت منطقه به حرکت در آمده است.  
 
دونالد ترامپ: من هرگز درباره اقدامات نظامی حرف نمی زنم. من همواره از رئیس جمهور اوباما به خاطر این که اعلام کرد می خواهیم به موصل یا جاهای دیگر برویم، انتقاد کردم. آنها اسم و تاریخ را می دادند. من نمی توانم این را باور کنم.  
 
بیل اورایلی: پس شما در شرایط فعلی برخورد خشنی با ایران نخواهید داشت؟‌  
 
دونالد ترامپ: نه من سرسخت نیستم. من فکر می کنم آنها کاملا به کشور ما بی اعتنایی و بی احترامی می کنند و من این توافق را درک می کنم. اگر آنها می گفتند بسیار خوب ما اکنون با یکدیگر هستم، با این توافق مشکلی نداشتم اما اکنون وضع دقیقا برعکس است.
 
مثل این که آنها جسور شده اند. آنها هواپیماهای ما را تعقیب می کنند، دور کشتی های ما را با قایق های کوچک خود می گیرند و به ما احترام نمی گذارند زیرا آنها باور نمی کنند کسی بتواند اینقدر احمق باشد که چنین توافقی با آنها امضا کند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.