کد خبر: ۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار:۲۰:۳۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
درهمایش با عنوان" روزی به یاد دیروز"
عصر دنا: مدیرآموزش وپرورش دهدشت در این آئین که با حضور دانش آموزان دبیرستان خضرا دهدشت برگزار شد گفت:این "دانش آموزان دیروز" در سال 85 فارغ التحصیل شدند وپس از 10سال با هماهنگی وبرنامه ریزی به یاد روزهای همکلاسی دور هم جمع شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): لطف الله فروزان در جمع این دانش آموزان گفت:این دانش آموزان با تجدید خاطره در جمعی صمیمی از 28معلم آن دوران خود نیز تجلیل کردند.

وی گفت:گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فاخری از معلمان این مدرسه از بخشهای ویژه این برنامه بود که باتکریم از یاد مرحوم برگزار شد.

مدیرآموزش وپرورش دهدشت بیان کرد:تناسب زمانی این برنامه با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س)پرستار کربلا وپیام آور عاشورا ودهه مبارک فجر به آن جلوه زیبایی بخشید.

وی افزود:این روز به نام انقلاب اسلامی-قرآن-حاکمیت ارزشها وحکومت جهانی حضرت مهدی نامگذاری شده ومحوریت برنامه های جشنواره مصباح الهدی دانش آموزی در موضوع امام مهدی در مدارس در حال اجراست.

فروزان ابراز داشت:بازنشستگان فرهنگی که در این جمع صمیمی حضور دارند خالصانه به عرصه تعلیم وتربیت خدمت کردند وثمره خدمتشان جمع دانش آموزانی است که بعد از 10سال گردهم آمده اند.

وی گفت:این بازنشستگان ذخایر ارزشمندی برای عرصه گسترده تعلیم وتربیت هستند.

دبیر برگزاری این همایش نیز گفت:62دانش آموز 10سال پیش این مدرسه دوره هم جمع شدیم تا خاطرات گذشته را مرور واز معلمان خود تجلیل کنیم

زینب هادی اصل که خود از دانش آموزان آن دوران است گفت:با هماهنگی انجام شده وپیدا کردن افراد در مناطق مختلف استان وحتی خارج از استان 62نفر در این همایش حضور پیدا کردند وخاطرات دوباره زنده شد.

وی گفت:خوشبختانه با وجود روز تعطیل کاری مدیرآموزش وپرورش دهدشت جز نخستین افراد بود که در این برنامه حضور یافت ومایه دلگرمی معلمان وبازنشستگان فرهنگی وجمع دانش آموزان دیروز شد.

حضور برخی همسران وکودکان دانش آموزان 10سال پیش وحضور در کلاس درس وتدریس برخی معلمان ویادآوری خاطرات از جلوه های ویژه برنامه روزی به یاد دیروز بود.

در این آئین از 28معلم شاغل وبازنشسته مدرسه خضرا دهدشت تجلیل شد.
 
---
 
 
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.