کد خبر: ۱۱۸۱۱
تاریخ انتشار:۰۰:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: سخنگوی شورای عالی استانها خواستار نامگذاری یک خیابان اصلی به نام آیت الله هاشمی در همه استان‌ها شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): چگینی سخنگوی شورای عالی استانها در تذکر کوتاهی در سی و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها پیشنهاد داد: از آنجا که آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسزائی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، شورای عالی استان‌ها به تمامی شوراهای اسلامی سراسر کشور تاکید کند که یکی از خیابان‌های اصلی خود را به نام آیت الله هاشمی نامگذاری کنند.

همچنین سیف الله پدین نماینده مردم خوزستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به پدیده گزد و غبار در این استان گفت: با اینکه شاهد بارش برف و باران در اقصا نقاط کشور هستیم، اما متاسفانه بارش و وزش گردوغبار در خوزستان را شاهد هستیم. به طوری که هفته گذشته آب و برق کلانشهر اهواز نیز قطع شد.

وی با بیان اینکه منشا گردوغبار به سال‌های دور برمی‌گردد اما متاسفانه هیچگونه حرکت مثبتی از سوی مسئولان امر انجام نگرفته است گفت: متاسفانه گردوغبار هر روز بیشتر از دیروز مردم را اذیت می‌کند به گونه ای که همین حال که شاهد بارش برف در تهران و سایر نقاط کشور هستیم، در اهواز پروازها به دلیل گردوغبار کنسل شده است.از مسئولان به خصوص رئیس سازمان محیط زیست انتظار داریم که فکری به حال خوزستان کند چراکه خوزستان قلب تپنده ایران است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار