کد خبر: ۱۱۸۰۹
تاریخ انتشار:۰۰:۵۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری جانشین مناسبی برای آقای هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصحلت نظام منصوب شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ، آیت‌الله احمد جنتی طی سخنانی در هشتمین جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز در قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز ورود امام (ره) به میهن، گفت: انقلاب اسلامی، انفجار نوری بود که بر اساس ولایت فقیه و ایمان مردم به ولی فقیه شکل گرفت و درس بزرگی به جهانیان اعم از مسلمانان و غیرمسلمانان داد.

وی افزود: این حرکت امام واقعاً ماندگار شد و اکنون با گذشت قریب چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز شاهد برکات این حرکت عظیم و ماندگار حضرت امام هستیم.

رییس مجلس خبرگان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا توان داریم پیام نهضت امام که قیام برای حمایت از اسلام و مردم مظلوم و مستضعف بود را بیان و تبیین کنیم تا پیام انقلاب اسلامی برای همیشه زنده و بالنده به نسل های بعد منتقل شود.

جنتی با اشاره به یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: رحلت برادر عزیزمان حضرت آقای هاشمی رفسنجانی که در طول دوران انقلاب پست های حساس و بسیار کلیدی این نظام را بر عهده داشتند و زحماتی را برای اسلام و انقلاب متحمل شدند، گرامی می داریم و امیدواریم با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری جانشین مناسبی برای ایشان در مجمع تشخیص مصحلت نظام منصوب شود.

وی در پایان با اشاره به حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، ضمن تقدیر از جانفشانی آتش نشانان، یاد شهدای این سازمان را گرامی داشت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.