کد خبر: ۱۱۷۵۶
تاریخ انتشار:۲۳:۴۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمدخبرداد:
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:طی تماس های مسئولین محلی شهرستان درخصوص مشکلی که طی مدت کوتاهی صورت گرفته بود،با تذکر ما مخلوط ریزی در جهت بازسازی لبه های پرتگاهی این جاده شده که خطر احتمالی را خنثی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پژمان نیک اقبالی گفت:خوشبختانه در دولت تدبیروامید بیشترین توجه به جاده های استان شده است.

وی افزود:اگر در تمام جاده های اصلی استان رفت و آمد کنید،به جرات می توانم بگوییم که هیچ جاده اصلی در کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد که عملیات راهسازی در آن نباشد.

نیک اقبالی گفت: عملیات راهسازی درجاده های چرام به دهدشت،چرام به سمت باشت و سرفاریاب درحال اجرا است.

وی با پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری چرام مبنی بر خطرناک بودن جاده چرام به دهدشت و گرفتن جان بسیاری از افراد چرامی در این جاده، تصریح کرد:یکی از اولویت های اصلی شهرستان ارتباط جاده دو شهر دهدشت به چرام با چندخطه کردن بود.

وی در ادامه بیان کرد:این موضوع در دستور کار قرار گرفت و پیمانکاران این جاده روال عادی را طی می کردند.

نیک اقبالی اضافه کرد:در تماس های مسئولین محلی شهرستان درخصوص مشکلی که طی مدت کوتاهی صورت گرفته بود با تذکر ما مخلوط ریزی در جهت بازسازی لبه های پرتگاهی این جاده صورت گرفت که خطر احتمالی را خنثی کرده است.

وی افزود:چون اعتبار این طرح از محل خاصی بود وسرعت عملیات کم است امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته بتوانیم فعالیت این پروژه را بیشتر کنیم.

نیک اقبالی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر خطرناک بودن پل ارتباطی میان جاده چرام به کره شهبازی تصریح کرد: ما در سال های گذشته اعتباری تحت عنوان ماده180 به استان های کمتر توسعه یافته داشتیم که این اعتبار در سال 94،دو درصد و در سال95 سه درصد بوده است.

این مسئول اضافه کرد:3درصد از این اعتبار مبلغ دویست میلیارد تومان برای استان است که ما نیزاز ابتدای دولت تدبیروامید پروژه های مهم استانی را از این اعتبار تعریف کردیم.

وی افزود:متاسفانه این اعتبار چه در سال گذشته و چه سال جاری به ما تخصیص داده نشده است و جاده های چرام به دهدشت و چرام به باشت از این محل تامین اعتبار می شدند.

وی درخصوص پل ارتباطی چرام به کره شهبازی بیان کرد:پیمانکار جاده چرام به کره شهبازی بدلیل اینکه روند کاری آن از نظر ما مطلوب نبود،خلعیت شده و باید پیمانکار جدیدی برای این طرح انتخاب شود.

نیک اقبالی در آخر اظهار کرد:بدلیل اینکه در کنار این پل،پلی قدیمی قرار داشت و عبور ومرور از این پل میسر نبود،ارتباط را روی پل جدید برقرار کردند و با آسفالت شدن کل مسیر مشکل این پل حل خواهد شد.

منبع:پایگاه خبری تحلیلی چرام

انتهای پیام/4120

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.