کد خبر: ۱۱۷۵۳
تاریخ انتشار:۲۳:۴۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
سابقه تراشی حتی پس از فوت هم ادامه دارد/
عصر دنا: یکی از سایت های خبری نزدیک به دولت و مرحوم هاشمی رفسنجانی که قبلا نیز در اقدامی خلاف اخلاق رسانه ای به تحریف سخنان آیت الله مصباح یزدی پرداخته بود در اقدامی خلاف واقع دست به انتشار وتحریف سخنان بیست روز پیش ایشان در همایش «بررسی اخلاقی آثار غفلت در پیدایش فتنه» زد و در تیتر خود به گونه ای وانمود نمود که گویی هاشمی حقی بر گردن آیت الله مصباح یزدی دارد و آیت الله به ایشان انتقادی نداشته است!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ، این سایت حامی دولت، به صورت مغرضانه ای خبری را با این تیتر کذب بر روی خروجی خود قرار داد: «آیت الله هاشمی رفسنجانی برهمه ما حق دارند/ گاهی حسد یاتکبر سبب میشود قضاوت نامناسبی نسبت به دیگران انجام شود.» 
 
 
 
آیت الله مصباح یزدی که در تاریخ 20دی ماه امسال یعنی درست یک روز بعد از فوت مرحوم هاشمی در دانشگاه رضوی مشهد مقدس به ایراد سخنرانی اخلاقی پیرامون آثار غفلت در پیدایش فتنه پرداخته بودند.
 
حضرت آیت الله مصباح یزدی در ابتدای صحبت های خود همچون سایر علما فوت هاشمی را تسلیت گفتند. ایشان فرمودند: به مناسبت درگذشت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام که عمری را در یاری امام (ره) و در راه تلاش براي تحقق منویات امام (ره) و منویات علما و بزرگانی که اين انقلاب را سامان دادند و بر همه ما حق دارند، تلاش کرد؛ این مصیبت را تسلیت عرض مي‌کنم و برای همه گذشتگان و حق‌داران، مخصوصا آن بزرگوار طلب مغفرت و عفو الهی و پاداشی در خور کرم و فضل خدا دارم.
 
همانگونه که از متن این صحبت قابل مشاهده است ایشان در سخنان خود با اشاره به امام راحل و علما آن بزرگان را با صفت کسانی که«اين انقلاب را سامان دادند و بر همه ما حق دارند» یاد میکند اما سایت حامی هاشمی در تیتر خود به دروغ این عنوان را نسبت داده شده به مرحوم هاشمی توصیف میکند، این حرکت در جهت بزرگنمایی مرحوم هاشمی توسط بزرگان انقلاب قابل تحلیل است.
 
جهت شفاف شدن این موضوع صوت این سخنان در زیر قابل استفاده می باشد:
95-10-20.mp3 | دانلود فایل
 
فارغ از این مورد مهم، این سایت در ادامه تیتر خود نیز قسمتی از متن سخنرانی اخلاقی ایشان که کاملا بی ارتباط به قسمتاول تیتر  می باشد را ذکر کرده که این امر خلاف اخلاق حرفه ایست.
 
گفتنی است مواضع این عالم بزرگ دینی نسبت به فتنه گران، ساکتان فتنه، هاشمی رفسنجانی و اشخاصی که درصدد ایجاد انحراف در انقلاب شکوهمند اسلامی هستند کاملا مشخص و واضح است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.