کد خبر: ۱۱۷۱۲
تاریخ انتشار:۰۶:۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: مهاجم پرسپولیس گفت: قهرمان شدن با پرسپولیس و تقدیم جام به هواداران را با هیچ پیشنهادی عوض نمی کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مهدی طارمی درباره پیشنهاد هنگفت چینی ها به خود اظهار داشت:تمام تمرکزم معطوف به بازی های پیش رو است و همه هدفم خوشحالی هواداران است.هر پیشنهادی باشد به آن فکر نمی کنم. می توانند با دکتر طاهری و باشگاه صحبت کنند.تصمیم گیرنده در مورد من باشگاه است.

وی افزود:تیم ما در آستانه قهرمانی است و قهرمان شدن با پرسپولیس و تقدیم جام به هواداران را با هیچ پیشنهادی عوض نمی کنم.جای من خیلی هم خوب است ، کجا بروم؟( با خنده)
خبرنگار از طارمی که در تعطیلی دو روزه تمرینات تیمش مجالی برای رفتن به بوشهر و دیدار با خانواده داشته درباره دو دیدار پیش رو مقابل تراکتور و استقلال پرسید که پاسخ داد:درباره بازی ها تا بعد از دربی حرف نمی زنم.
منبع: کاپ
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.