کد خبر: ۱۱۵۹۴
تاریخ انتشار:۱۹:۳۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه شخصی خود در توییتر به خبر حکم جلب فرزندش که توسط سخنگوی دستگاه قضا اعلام شد، واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ابتکار در صفحه توییتر خود نوشته است:« پسرم طه باشریکی که زیاده خواهی وتهدیدکرده، وارد دعوی حقوقی شده، احکام جلب طه لغو و درفرایند قضایی مواردی تبریه شده. پرونده شخصی است دزدی هم نیست.»
 
واکنش توییتری ابتکار به خبر حکم جلب فرزندش +عکس

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه‌قضائیه، روز گذشته( دوشنبه) در حاشیه نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با مفاسد اقتصادی پلیس آگاهی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه رسانه‌های داخلی و خارجی خبر دادند که فرزند ابتکار چند میلیارد چک بی‌محل کشیده و طبق دستور مقام قضایی حکم جلبش صادر شده اما خانم ابتکار در محل ساختمان محیط زیست او را فراری داده است، گفت: از اینکه ابتکار او را فراری داده یا نه اطلاعی ندارم و بعید هم می‌دانم این‌طور باشد.
 
وی با اشاره به قطعی شدن حکم این فرد گفت: فرد مورد اشاره یک حکمی درباره چک دارد و چون قطعی شده برای جلب او اقداماتی شده، اما از فراری دادنش خبر ندارم.
منبع: تسنیم
برچسب ها: ابتکار ، حکم جلب ، عصر دنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.