کد خبر: ۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار:۰۰:۱۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه مستندات کافی درباره حسین فریدون وجود دارد، گفت: برادر رئیس‌جمهور هیچ فرقی با سایر افراد در جامعه ندارد و باید دستگاه قضایی به اتهامات حسین فریدون رسیدگی کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به ارتباطات حسین فریدون با دانیال‌زاده گفت:‌ انتظار داریم که آقای رئیس‌جمهور خود را از ملت جدا نکرده و خود را در کنار مردم بداند و با جدیت از طریق قوه قضائیه برخورد با مفسدان را دنبال کند و اشد مجازات برای این افراد در نظر گرفته شود.

وی افزود: اینکه برادر آقای رئیس جمهور متهم است هیچ فرقی بین برادران ایشان و آحاد مردم وجود ندارد و اگر فسادی رخ نداده باشد دستگاه قضایی به اتهامات رسیدگی خواهد کرد و برائت آقای فریدون ثابت خواهد شد اگر چه مستندات کافی در مورد مجرم بودن وی وجود دارد و باید دستگاه قضایی به اتهامات حسین فریدون رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: انتظار مردم این است که مسئولان موضعشان را در برخورد با فساد مشخص کنند و عدم روحیه فسادستیزی است که زمینه فسادهای چند هزار میلیاردی را در کشور فراهم می‌کند.

پژمان‌فر خاطر نشان کرد:‌ امیدواریم دولت موضوع خود از تقابل با مردم را تغییر دهد و در کنار مردم قرار گیرد.

وی در پایان گفت: امروز انتظار مردم سلامت دولت است مخصوصا در مورد کسانی که در قبال کشور مسئولیت دارند، چنانچه فسادی را مرتکب می‌شوند با جدیت با آنها برخورد شود.
منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.