تاریخ انتشار:۱۵:۲۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده های کوهستانی استان به علت بارش برف لغزنده است و رانندگان باید به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با اشاره به ریزش رحمت الهی در سطح استان، افزود: این بارش ها در شهرستانهای گرمسیری به شکل باران و در محورهای ارتباطی کوهستانی به صورت برف بوده است.

وی اظهار کرد: گردنه مورگاه در کیلومتر 10 یاسوج به بابامیدان، گردنه مله شوره در کیلومتر 15 یاسوج به شیراز و گردنه بابا حسن کیلومتر 17 محور اقلید به یاسوج به دلیل بارش برف همچنان لغزنده است و رانندگان برای تردد زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای ارتباطی اصلی استان باز است، تصریح کرد: از رانندگان خواهشمندیم که با رعایت فاصله طولی و با اتخاذ سرعت مطمئنه اقدام به حرک نمایند و تجهیزات مثل زنجیر چرخ و لباس گرم و تغذیه خشک همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: در بارش هایی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در چند روز گذشته صورت گرفت هیچ گونه تصادفی منجر به جرح یا فوتی نداشته ایم.

سامانه بارشی که از روزهای گذشته به استان کهگلیلویه وبویراحمد وارد شده در این استان برف و باران را به خود به همراه داشت.

منبع: صبح زاگرس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.