کد خبر: ۱۱۵۵۱
تاریخ انتشار:۱۵:۱۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در برنامه‌ریزی مسابقات لیگ عدالت را بین دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی رعایت کرده‌ایم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): غلامرضا بهروان در مورد اعتراض باشگاه تراکتورسازی به برگزار شدن مسابقاتش پیش از بازی‌های پرسپولیس، گفت:‌ من و همکارانم از ابتدای فصل تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم که برنامه مسابقات به بهترین نحو طراحی شود. در مورد دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی هم باید بگویم سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر به‌طور همزمان برگزار می‌شود. در یک هفته هم پرسپولیس و تراکتورسازی با هم بازی دارند. به‌این ترتیب در 4 هفته لیگ عدالت بین پرسپولیس و تراکتورسازی کاملاً رعایت شده است.

وی ادامه داد: در 8 هفته باقیمانده 4 بازی پرسپولیس زودتر از تراکتورسازی به میدان می‌رود و در 4 بازی هم تراکتورسازی زودتر از پرسپولیس بازی می‌کند و عدالت بین دو تیم کاملاً رعایت شده است.
منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.