کد خبر: ۱۱۵۴۶
تاریخ انتشار:۰۱:۰۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
پیکر آیت‌الله خسروشاهی در خانه ابدی آرام گرفت؛
عصر دنا: پیکر مرحوم آیت الله سید ابراهیم خسروشاهی از شاگردان امام خمینی(ره) با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و سیاسی و همچنین اقشار مختلف مردم تهران، تشییع و به خاک سپرده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): صبح امروز (یکشنبه) پیکر آیت‌الله سیدابراهیم خسروشاهی در میان حزن و اندوه شاگردان در حوزه علمیه مروی غسل و کفن شد.

طلاب و شاگردان مرحوم آیت‌الله خسروشاهی با پیکر ایشان وداع کردند.

مراسم تشییع پیکر این شاگرد امام خمینی(ره)، از جلوی درب حوزه علمیه مروی در داخل بازار تهران، تا تقاطع چهار راه سیروس در خیابان مصطفی خمینی(ره) انجام شد و در نهایت پیکر این عالم فقید به شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) منتقل شد تا در کنار آرامگاه آیت‌الله حق شناس(ره) به خاک سپرده شود.

مجلس ختم آیت‌الله سیدابراهیم خسروشاهی، سه شنبه ۵ بهمن ماه ۹۵ و از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، در مسجد حوزه علمیه مروی واقع در بازار تهران، برگزار می‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام سیدمسعود خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب در تشییع پیکر آیت‌الله خسروشاهی حضور یافت.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.