کد خبر: ۱۱۵۴۱
تاریخ انتشار:۰۰:۳۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: در خلاصه داستان این فیلم آمده است:در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟ اولین نمایش «ماجرای نیمروز» که اثری متفاوت از کار قبلی مهدویان است، در جشنواره فیلم فجر امسال است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): - شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اول آبان ماه بود که با ساخت فیلم «ماجراهای نیمروز» به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی و کارگردانی محمدحسین مهدویان  و نویسندگی مسعود احمدیان در ژانر سیاسی موافقت کرده بود.مهدویان که فیلمبرداری «ماجراهای نیمروز» را از اوایل آذردر حوالی تهران کلید زده بود، حدود نیمه دی ماه به پایان رسانید و تدوین آن را به سجاد پهلوان زاده سپرد و مهرشاد ملکوتی صداگذاری این پروژه را از ابتدای دی ماه آغاز کرد تا بتوانند اولین اکران خود را در جشنواره سی و پنجم داشته باشد.
 
 
 
00:00 00:59
 
 
 
قصه «ماجرای نیمروز» مهدویان چیست؟ + فیلم 
 
این فیلم هم اکنون در مراحل فنی قرار دارد، قرار است در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید. «ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان پس از ساخت اثر موفق «ایستاده در غبار» است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در اکران عمومی با استقبال روبه‌رو شد. این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال ۱۳۶۰ می پردازد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟ اولین نمایش «ماجرای نیمروز» که اثری متفاوت از کار قبلی مهدویان است، در جشنواره فیلم فجر امسال است.در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند. نکته جالب اینجاست که فتورمانیست سینمایی یعنی محمد حسین مهدویان تاکنون فیلم داستانی نساخته است و اغلب کارشناسان تصور می‌کنند او با تسلط خاصی که در حوزه مستند دارد بتواند فیلم داستانی خوبی سازد.
 
 
 قصه «ماجرای نیمروز» مهدویان چیست؟ + فیلم
برخی از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می توان به:فیلمنامه:محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری:هادی بهروز، طراح گریم:محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس:بهزاد جعفری، تدوین:سجاد پهلوان زاده، صدابردار:هادی ساعد محکم،صدا گذار:مهرشاد ملکوتی، موسیقی:حبیب خزایی فر، مدیر تولید:سعید شرفی کیا، جلوه های ویژه:محسن روزبهانی، برنامه ریز:وحید کاشی، دستیار اول کارگردان:عبدالرحیم صاحب الفصول، انتخاب بازیگر و بازیگردان:ابراهیم امینی، عکاس:سحاب زری باف، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، فضای مجازی:آریان امیرخان، مجری طرح:کامران حجازی و تهیه کننده:سید محمود رضوی اشاره کرد. «ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.