کد خبر: ۱۱۵۴۰
تاریخ انتشار:۰۰:۳۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: محسنی‌اژه‌ای از ابلاغ حکم اعدام به بابک زنجانی و آغاز تحقیقات از متهم جدید خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): غلامحسین محسنی اژه ای در صد و هفتمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه پلاسکو،گفت: امیدواریم این حادثه عبرتی باشد و در آینده شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

وی درخصوص آخرین وضعیت پرونده زنجانی گفت: طبق نظر دیوان عالی کشور حکم اعدام دو متهم نقض شد که باید پرونده این دو نفر به شعبه هم عرض می رفت و حکم زنجانی نیز ابلاغ می شد. این دو کار انجام شد یعنی حکم زنجانی به خود او ابلاغ و پرونده دو متهم نیز به شعبه هم عرض ارسال شد.

محسنی اژه ای با بیان اینکه تحقیق از این دو متهم شروع شده گفت : اگر نیاز باشد بازپرس از بابک زنجانی نیز درباره این دو متهم سوال می کند. ضمن اینکه تحقیق از نفر دیگری که مدت مدیدی فراری بود و با تلاش ناجا و بازپرس بازگردانده شد، آغاز شده است.

سخنگوی قوه قضائیه درخصوص پرونده ریخته‌گران گفت : این پرونده 160جلد و 45متهم دارد و به شعبه 15دادگاه انقلاب ارجاع شده است.

وی افزود : همچنین در دو هفته اخیر 5 قاضی تحت تعقیب قرار گرفتند که چهار نفر از آنها در بازداشت هستند و سه وکیل هم تحت تعقیب قرار دارند.
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.