کد خبر: ۱۱۵۳۵
تاریخ انتشار:۰۰:۱۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: وکیل بابک زنجانی گفت: بیش از 20 روز قبل جلسه‌ای پنج‌جانبه با حضور ذی‌نفعان پرونده زنجانی برای بررسی یک فقره ال‌سی تشکیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی در خصوص اظهارات سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر ابلاغ حکم تأیید شده در پرونده موکلش به وی گفت: در تاریخ 27 دی‌ماه بنده به همراه رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب به زندان اوین مراجعه کردیم.

وی افزود: همانطور که می‌دانید احکام قضایی از چندین بخش تعیین شده است برای مثال مقدمه‌ای دارد، شرح مسئله‌ای دارد، مدارکی که به آن استناد شده است را دارد و در نهایت می‌رسد به آن بخشی که مجازات تعیین شده است. در زندان اوین دو صفحه انتهایی حکم که مربوط به بخش مجازات است به موکلم داده شد.

کوهپایه‌زاده گفت: در آنجا آقای زنجانی نسبت به این موضوع گلایه کردند و گفتند که من می‌دانم حکم صدها صفحه است و امروز شما تنها دو صفحه پایانی ان را به من ارائه داده‌اید که به این ترتیب مقرر شد بنده برای آنکه بتوانم از موکلم دفاع کردم و درخواست اعاده دادرسی بدهم به دادگاه انقلاب مراجعه و از حکم رونویسی کنم.

وکیل بابک زنجانی در خصوص یک خبر مهم دیگر نیز گفت: در روز 13 دی‌ماه امسال جلسه‌ای در دادسرای کنار اوین تشکیل شد که در این جلسه نماینده شرکت نفت،‌نماینده دادستانی، نماینده بانک ملی،‌نماینده بانک مرکزی و من و موکلم به عنوان ذی‌نفعان پرونده حضور داشتیم.

وی گفت: این جلسه از آن جهت تشکیل شد که یک بانک خارجی، یک ال‌سی به مبلغ 2 میلیارد یورو صادر کرده تا بدهی زنجانی را بپردازد. البته آن بانک در قبال این ال‌سی شروطی هم داشت که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

کوهپایه‌زاده گفت: در آن جلسه بانک مرکزی ایراداتی نسبت به شروط ضمن این ال‌سی مطرح کرد که قرار شد این ایرادات به قوه قضاییه ارجاع شود و قوه قضاییه آن ایرادات را به بانک ملی ارجاع دهد و در نهایت بانک ملی ایرادات را به صادرکننده ال‌سی بدهد تا ال‌سی بر همان نحوه مورد نظر تغییر یافته و مقدمات پرداخت بدهی آقای زنجانی انجام شود.

وی گفت: در آن جلسه قید اسرع وقت نگاشته شد اما متأسفانه حدود 20 روز از این جلسه می‌گذرد اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.
منبع: فارس
برچسب ها: بابک زنجانی ، عصر دنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.