تاریخ انتشار:۲۳:۴۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آبان ماه امسال از وضعیت نان و بهداشت برخی از نانوایی‌ها در استان و شهرستان بویراحمد گلایه کرد و گفت: از یک نانوایی‌ «نانی» خریدم که داخل آن سوزن خیاطی پیدا کردم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آبان ماه امسال در نشست شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار این استان برگزار شد، با ابراز تأسف از وضعیت بهداشتی برخی نانوایی‌ها در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: وضعیت بهداشتی و کیفیت برخی نانوایی‌ها خوب نیست و اکثریت مردم ناراضی هستند.

وی از وضعیت نان و بهداشت برخی از نانوایی‌ها در استان و شهرستان بویراحمد گلایه کرد و گفت: از یک نانوایی‌ «نانی» خریدم که داخل آن سوزن خیاطی پیدا کردم.

میرمحمدی ادامه داد: آن نان و سوزن خیاطی را هم به آقای فرماندار نشان دادم، این خیلی بد است، از آقای فرماندار خواستم که چنین افرادی باید شلاق زده شوند.( اینجا کلیک کنید)

اما صبح امروز در"  نان سنگک"  یکی از نانوایی ها شهر یاسوج " نخ "  این سوزن نیز پیدا شد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 
 

برای مشاهده جدیدترین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد و اخبار داغ و متنوع از ایران و جهان عضو کانال تلگرام صبح زاگرس شوید: ( آدرس کانال تلگرام:  @sobhezagros) کلیک کنید.

کانال تلگرام صبح زاگرس به عنوان فعال ترین کانال خبری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت سوژه ها، تصاویر و گزارش های مخاطبان گرامی است. سایت و کانال صبح زاگرس را به دوستان خود معرفی کنید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.