کد خبر: ۱۱۴۸۰
تاریخ انتشار:۲۲:۰۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: نایب رئیس مجلس با اشاره به واکنش‌ها به مصاحبه اخیرش گفت که اظهاراتش به معنی انکار ضرورت تقویت صنایع موشکی نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی مطهری در بخشی از یادداشت اینستاگرامی خود نوشت:


در مصاحبه‌ای که با سایت عصرایران داشتم "تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق موشک پرانی" را یکی از مصادیق تندروی دانسته بودم. گرچه مقصود روشن است، اما برخی از ظنّ خود به آن پرداختند.
 

بدیهی است که این سخن به معنی انکار ضرورت تقویت صنایع موشکی نیست و اصل "وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ اللهِ" یک اصل ثابت و تغییرناپذیر است اما مهم، اجرای درست آن و قدرت‌نمایی به‌موقع ماست.
 

اگر در حال عبور از گردنه سخت ماه‌های اول اجرای برجام هستیم، این قدرت‌نمایی را با آن جمله منقوش روی موشک به بعد موکول کنیم؛ همچنان که در سال‌های گذشته بهتر بود مسأله هولوکاست - که معتقدیم با هدف اشغال فلسطین بزرگنمایی شده - به شکل دیگری و در جای خود مطرح می‌شد.
 

ما در برخورد با دشمنان انقلاب اسلامی، که در رأس آنها آمریکا و اسرائیل هستند، باید زمان‌شناس بوده، محاسبه و تدبیر داشته باشیم و مروت و جوانمردی را رعایت کنیم. این‌گونه است که دنیا به سوی اسلام خواهد آمد.

 
گفتنی است، روز دوشنبه سخنگوی سپاه در واکنش به اظهارات علی مطهری گفته بود: هر از چند گاهی عناصر غرب‌گرای سست‌روحیه که درک و فهم درستی از فضای امنیت ملی و الزامات بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان و نیز اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران  ندارند، به عمد یا ناخودآگاه، پژواک صدای دشمنان می‌شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.