کد خبر: ۱۱۴۶۷
تاریخ انتشار:۱۸:۵۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: 12 آذرماه امسال، دادگاه عالی نیجریه پس از آنکه بیش از یکسال از اسارت شیخ زکزاکی و همسرشان می‌‌گذشت حکم به بی گناهی ایشان داد. تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا خواستار آزادی شیخ زکزاکی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مهلت قانونی برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبرشیعیان نیجریه امروز به پایان می‌رسد و طبق قانون، دولت نیجریه موظف است ایشان را بدون هیچ شرطی آزاد کند.
 
12 آذرماه امسال، دادگاه عالی نیجریه پس از آنکه بیش از یکسال از اسارت شیخ زکزاکی و همسرشان می‌‌گذشت حکم به بی گناهی ایشان داد.
 
کاربران شبکه های اجتماعی و فعالین مجازی با توجه به تعلل دولت بوهاری در آزادی سیدابراهیم زکزاکی با استفاده از هشتگ freedomforzakzaky# خواستار تسریع در روند آزادی ایشان شدند.
 
در ادامه به تعدادی از منتخبین نظرات منتشر شده اشاره می‌کنیم:
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار