تاریخ انتشار:۲۳:۱۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: این نیروها جهت بازسازی و توسعه و تعمیر صحن حضرت فاطمه زهرا(س) راهی نجف اشرف هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ گرامی در رابطه با اعزام نیروهای مردمی به نجف اشرف بیان کرد:این نیروها جهت بازسازی و توسعه و تعمیر صحن حضرت فاطمه زهرا(س) راهی نجف اشرف هستند،ان شاءالله که این کاروان ها و این اعزام ها به همین شیوه من بعد ادامه خواهد داشت.

وی افزود؛از کل استان ۲۲نفر اعزام می شوند که بیش از ۶۰درصد(۱۲نفر) آن مردم باشت هستندکه این افراد با بصیرت دینی،اسلامی و امام شناس هستند.

 گرامی در ادامه اظهار کرد؛این افراد از مهرماه از طریق سپاه شهرستان ثبت نام کرده بودند و امروز شاهد اعزام آن ها هستیم،فردا صبح به مرز ایلام می رسیم و این افراد بسیجی که اکثرا شاغل نیستند و تحصیلات عالیه دارند را بدرقه عراق می کنیم.

وی درآخر گفت:تقدیر و تشکر می کنم از مردم خوب استان و مخصوصاشهرستان باشت که همیشه در همه مناسبت ها و درهمه لبیک هایی که نسبت به انقلاب و اسلام است حضور دارند و نسبت به جمعیت خود در سطح استان رتبه اول را داشته اند.


همسر احمد نصیری یکی از این افراد اعزامی در مصاحبه با باشت نیوز گفت:افتخار می کنم که همسرم به نجف اشرف اعزام شده است و حس خیلی خوبی دارم.


بعضی از مردم می گویند این افراد برای گرفتن پول به عراق و سوریه می روند که این حرف ها کاملا کذب و دروغ بوده و تنها برای رضای خداوند به این مکان اعزام می شوند تا بتواند کمکی برای مردم عراق انجام دهد.
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

  منبع:باشت نیوز

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار