کد خبر: ۱۱۴۲۰
تاریخ انتشار:۱۵:۳۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: رسانه‌های ترکیه‌ای از دستگیری عامل اصلی حمله مسلحانه مرگبار به باشگاه شبانه استانبول در شب سال نو میلادی خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رسانه‌های محلی ترکیه اعلام کردند، عامل حمله به باشگاه شبانه استانبول در شب سال نوی میلادی دستگیر شده است.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از روزنامه «الحریت» ترکیه نوشت، فرد مسلحی که شب سال نو میلادی به یک باشگاه شبانه در استانبول حمله کرده و دست‌کم 39 نفر را کشته بود، توسط نیروهای امنیتی ترکیه دستگیر شد.

بنا بر این گزارش، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته و اعلام کرده بود که این انتقامی از ترکیه به دلیل ورود نظامی نیروهای این کشور به سوریه است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای امنیتی ترکیه در حال انتقال این فرد به اداره پلیس استانبول هستند.

شبکه «سی ان ان ترک» تصویری از این مظنون تروریستی منتشر کرده است.

عامل حمله مرگبار شب سال نو در استانبول دستگیر شد +عکس

این فرد «عبدالقادر مشاریپوف» است که گفته شده از ابتدای سال جاری میلادی تحت تعقیب پلیس قرار داشته است.

در حمله یک فرد مسلح به یک باشگاه شبانه در شب سال نو میلادی در استانبول که ساعت 1:45 بامداد رخ داده بود دست‌کم 39 نفر کشته و 70 نفر دیگر نیز زخمی شده بودند.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.