کد خبر: ۱۱۳۸۵
تاریخ انتشار:۲۱:۰۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال با رفتن به صفحه شخصی‌ام من را سورپرایز کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرور جباروف در خصوص پیوستنش به استقلال اظهار داشت: همانطور که گفتم خیلی خوشحالم به استقلال آمدم و امیدوارم روزهای خوبی را در این تیم بگذرانم. پس از امضای قرارداد به کشورم بازگشتم و اگر مشکلی پیش نیاید پنجشنبه یا جمعه به ایران بازمی‌گردم.

وی با اشاره به سرمربی استقلال تصریح کرد: از علیرضا منصوریان شناخت نسبی داشتم. با توجه به اینکه از من حمایت و طوری رفتار کرد قبولم دارد، از ته قلبم برای او بازی خواهم کرد و بازی‌‌های معمولی برای سرمربی استقلال انجام نمی‌دهم. منصوریان در قراردادم با باشگاه استقلال کمک زیادی کرد و هر کجا که لازم بود، پادرمیانی می‌کرد. بنابراین سعی می کنم بهترین بازی‌هایم را برای او و استقلال انجام دهم.

هافبک ازبکستانی استقلال خاطرنشان کرد: از وقتی به ایران آمدم، هواداران استقلال به صفحه شخصی‌ام مراجعه کرده و پیغام‌های زیادی به من داده‌ و سورپرایزم کرده‌اند. باید با بازی‌های خوب محبت هواداران استقلال را جبران کنم. می‌دانم استقلال هواداران پرشماری در ایران دارد و همین پرشور بودن آنها به من هم کمک خواهد کرد.
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.