تاریخ انتشار:۱۸:۴۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
طی بیانیه ای اعلام شد
عصر دنا: این حرکت و در راستای شناختی که به چهره مقبول و ولائی موسسین این جبهه دارم ، حمایت خود را از این حرکت ارزشمند و وحدت آفرین نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اعلام میدارم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام سید محمد موحد طی بیانیه ای از تاسیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی حمایت کرد. متن بیانیه در ادامه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی که با رهبری مرجع عالیقدر حضرت امام خمینی ( ره ) و با حمایت اقشار مختلف مردم ایران و با نثار خون شهداء گلگون کفن بمنظور ریشه کردن ظلم و بی عدالتی و حاکمیت عدل و خدمت به محرومین و مستضعفین جهان به پیروزی رسیده است هم اکنون میرود تا با رهبری ولی فقیه زمان ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) ، آرمانهای امام راحل را در ایران اسلامی و جهان محقق سازد .

 اگرچه در قریب به چهار دهه گذشته ، دشمنان قسم خورده این نظام نوپا سعی در تضعیف این انقلاب نموده اند لیکن به لطف خدا امروز شاخ و برگ این درخت تنومند در اقصی نقاط جهان گسترده و بارقه امیدی در قلب مسلمانان و مظلومان جهان ایجاد نموده است و به اعتراف دشمنان و اندیشمندان و صاحبنظران ، یکی از قدرتهای مطرح منطقه و جهان بشمار می آید .

اینک که در راستای تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه های زلال و بلند امام ( ره ) و کاربردی کردن نظرات رهبر معظم انقلاب و با نیت وحدت و انسجام کلیه نیروهای انقلاب اسلامی که دارای وجهه انقلابی و دلبستگی به اهداف انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می باشند ، جبهه مردمی انقلاب اسلامی تاسیس گردیده ، با میمون خواندن این حرکت و در راستای شناختی که به چهره مقبول و ولائی موسسین این جبهه دارم ، حمایت خود را از این حرکت ارزشمند و وحدت آفرین نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اعلام میدارم .

امیداست با این تدبیر انقلابی شاهد یکپارچگی نیروهای مومن و ارزشی در استان و کشورمان باشیم .

سید محمد موحد . ۲۲ دیماه ۱۳۹۵
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.