کد خبر: ۱۱۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۱۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه دهدشت با اسفبار خواندن وضعیت روستاهای دورافتاده شهرستان کهگیلویه گفت: بی توجهی مسؤولان در خدمات‌رسانی به این مناطق سوژه دست دشمن می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور رضاخان در سال 1314 را یادآور شد و تصریح کرد: فاجعه بزرگی روی داد که تا امروز اثرات این جنایت بعد از انقلاب در کشورهای اسلامی قابل رؤیت است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کشف حجاب به جامعه اسلامی آسیب‌های جدی وارد کرده است، افزود: اگر دامن‌ها ناپاک شد آثار سوء آن به نسل‌های جامعه سرایت خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: کشف حجاب زمینه فحشا و فساد را به وجود آورد و بستر عمومی فساد را در جامعه ایجاد کرد.

حسینی با بیان اینکه امروز حواسمان باشد مهمترین جریان نقشه شوم دشمنان نظام رواج بدحجابی است گفت: متأسفانه در مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان می‌بینیم چادر از سر دختران دانش آموز برداشته شده است.

وی با تهدید خواندن رواج این جریان در مدارس گفت: چادر یک سپر است و حجاب به زن حضانت می‌دهد.

حسینی افزود: پوشش‌هایی در کوچه و بازار می‌بینیم که شرم‌آور است و با غرب تفاوتی ندارد، غیرت مردان کجا رفته؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه تصریح کرد: فساد و فحشا مانند سیل خانمان سوز و آتش برافروخته‌ای است که همه چیز را می سوزاند، دختران را درست تربیت کرده و با حجاب اسلامی آشنا کنیم.

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات‌رسانی کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان در مناطق محروم این حرکت را قابل تقدیر خواند و گفت: از همه دوستان هلال احمر که به مناطق محروم توجه دارند تشکر می‌کنم.

وی گفت: روز گذشته در کاروان سلامت سفری به روستاهای دورافتاده و محروم آبریز دشمن زیاری داشتیم وضعیت این روستاها به لحاظ امکانات واقعاً نگران کننده است.

حسینی با بیان اینکه در نظام اسلامی خدمات گسترده‌ای ارائه شده و قابل انکار نیست افزود: اما در برخی روستاهای شهرستان هنوز محرومیت‌های بسیاری وجود دارد .

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: مسؤولان به مناطق فقیرنشین توجه کنند و با این بی توجهی سوژه دست دشمن ندهند.

وی با اشاره به گزارش گورخواب‌ها و علم شدن این موضوع از سوی دشمن گفت: بی توجهی در خدمات‌رسانی باعث می‌شود چنین گزارش‌هایی مانند چماق بر سر نظام کوبیده شود.

حسینی با بیان اینکه در منطقه آبریز آب، برق، بهداشت و جاده مشکل وجود دارد گفت: وضعیت آموزشی طوری است که دانش‌آموزان تا مقطع ابتدایی تحصیل و پس از آن درس را رها می‌کنند.

وی افزود: دولت باید به فکر اینها باشد یا روستاهای این منطقه را تجمیع کند و در کنار هم به آنها خدمات بدهد یا اگر تجمیع نمی‌شوند در همین وضعیت خدمات‌رسانی کند بالاخره اینها هم انسان هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
حال چاپلوسان و ...که تمام مشکلاتو بحرانهای کشور را حل کرده خوب باشد...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین