کد خبر: ۱۱۳۶۶
تاریخ انتشار:۱۵:۱۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
امام جمعه قلعه رئیسی:
عصر دنا: امام جمعه قلعه رئیسی گفت: توافق خسارت بار و سرطان‌گونه برجام معاهده‌ای است که مثل جنازه بی‌جان روی دست دولتمردان مانده و هر چه بیشتر بماند و بیشتر از برجام حرف بزنند بوی تعفن آن ملت و امت انقلابی را آزار و اذیت می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان و دانشجویان بسیجی مدال آور دانشگاه شریف اشاره و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند من جوان‌های مومن و انقلابی را بسیار دوست دارم و از آنها در هر کجا باشند پشتیبانی می‌کنم؛ مدیران و مسؤولان استان ما هم بیایند با لبیک به فرمان ولی‌امر جوان‌های مومن و انقلابی را حمایت کنند و از افراد مومن و انقلابی استفاده کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی از مردم خواست که به بنیاد زائر امام رضا(ع) استان جهت ساخت زائرسرای استان کمک کنند و در ادامه به وفات حضرت معصومه(س) اشاره و یادآور شد: مهمترین بخش زندگی حضرت معصومه(س) هجرتی است که به ایران داشتند و با وجود این بانوی مطهره قم متحول شد و تبدیل به یک شهر تاثیر گذار ایران شد.

صلواتی به سالگرد توافق برجام اشاره و خاطرنشان کرد: در سالگرد توافق خسارت بار و سرطان گونه برجام هستیم و معاهده‌ای که امروز مثل یک جنازه بی‌جان سر دست دولتمردان مانده است و نمی‌دانند چیکار کنند و هر چه بیشتر بماند و بیشتر از برجام حرف بزنند بوی تعفن آن ملت و امت انقلابی را آزار و اذیت می‌کند و لذا برجام نتیجه دل بستن به کدخدا و غافل شدن از نصرت الهی و آرمان امام بود.

وی عنوان کرد: اگر خلف صالح امام نبود برجام عزت و اقتدار نظام را بر باد می‌داد اگر در برجام هم مثل سوریه در پی تحقق فرمایشات ولی امر بودیم امروز مثل محور مقاومت سربلند بودیم اما برجام تبدیل به یک عبرت تاریخی شده که باید درس گرفت.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با انتقاد شدید از وضعیت قبوض برق چاروسا تصریح کرد: مسؤولان ارشد استان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی باید بدانند قبوض صادر شده برق در شهر قلعه رئیسی کمر مردم را شکسته و خانواده‌ها را دچار مصیبت کرده و اشک زنان بی‌سرپرست را در آورده است و این قبوض با ورودشان به منازل شهر قلعه رئیسی شیون و آه و ناله به پا می‌کنند.

وی با بیان اینکه روز صدور قبوض در این شهر روز مصیبت دردناک در خانواده‌هاست اضافه کرد: هزینه‌های برق، پدر خانه را پیر و موی سفید را سفیدتر می کند و جالب این است که فقط در دو ماه گذشته هزینه مصرفی برق در قلعه رئیسی 600 میلیون تومان شده است که جای سوال است.

وی گفت: مگر قلعه رئیسی چقدر درآمد دارد که این قدر باید پول دهند و این یک هزینه سرسام آور است و این مشکل باعث شده که خانواده‌های تحت پوشش نهادها حمایتی را بیچاره کند و برخی خانواده‌ها مجبورند برای روشنایی از آتش استفاده کنند.

صلواتی عنوان کرد: اول از مردم می‌خواهم که خود شما به یاری خودتان بیاید و در مصرف برق صرفه جویی کنید و بعد از استاندار، نماینده مردم در مجلس و از دولتمردان می‌خواهم که چاره‌ای بیاندیشند و از دولت و مدیران نجومی می‌خواهم که همایش‌های بی‌خاصیت را رها کنند و به کمک مردم این شهر بشتابند.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: به دلیل نبود گاز حداقل خانواده‌های شهر قلعه رئیسی را در فصل زمستان از پرداخت هزینه برق معاف کنند و از خیرین می‌خواهم هزینه برق خانواده‌های فقیر و بی‌بضاعت این منطقه را به عهده بگیرند و به یاری این مردم بیایند.

وی ادامه داد: مسوولی که نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند و درد رنج مردم را به مسوولان ارشد استانی برساند ماندنش در مسئولیت خیانت است و مسوولان بدانند اگر به این مشکل رسیدگی نکنند فردای قیامت در برابر این رنج مسؤول هستند.

صلواتی گفت: همچنان بر این عقیده هستم مسوول در نظام جمهوری اسلامی باید مومن، متعهد، دلسوز، متخصص، کارآمد انقلابی و دارای روحیه جهادی باشد و باید به این منطقه محروم بیشتر کمک شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.