تاریخ انتشار:۲۱:۰۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان خبر داد و گفت: این همایش در بهمن‌ماه سال جاری با حضور مسؤولان استانی در یاسوج برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمدتقی علوی پیش از ظهر از امروز در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان، اظهار کرد: توجه به مشکلات ورزش استان و تلاش برای رفع آنها از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معضلات و موانع ورزش استان، افزود: توسعه و ارتقای ورزش استان می‌تواند در توسعه سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

وی با تاکید بر رعایت نظم و انضباط در محیط اداری و اماکن ورزشی، یادآور شد: باید برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی جهت مدیریت بر هیأت‌های ورزشی استان تهیه و اجرا شود.

این مسؤول، آموزش را از موارد مهم و موثر در ارتقای ورزش دانست و افزود: باید توجه و مدیریت کافی بر حوزه بانوان نیز انجام گیرد.

علوی بر تهیه، تدوین و ارائه برنامه راهبردی و هدفمند برای هیأت‌های ورزشی تاکید کرد و یادآور شد: باید با برنامه‌ریزی درست و کار بیشتر انگیزه لازم برای ارتقای ورزشکاران در بخش‌ها و رشته‌های مختلف را فراهم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، توجه و ارزیابی هیات‌های ورزشی را راهکاری دیگر برای توسعه ورزش عنوان کرد و بیان داشت: بررسی و اجرای طرح آمایش سرزمینی از دیگر موارد مهمی است که باید مورد توجه کارکنان و مسؤولان اداره کل ورزش و هیأت‌های ورزشی استان قرار گیرد.

علوی خاطرنشان کرد: همایش استعدادیابی قهرمانی نیمه دوم بهمن‌ماه امسال در چهار رشته هاکی، دو و میدانی، شنا و سه‌گانه در یاسوج برگزار و نخبگان ورزشی معرفی خواهند شد.

وی، از برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان خبر داد و گفت: این برنامه از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های اجرایی سال جاری است.

علوی با اشاره به موفقیت‌های مختلف کسب شده توسط ورزشکاران استان در دو بخش بانوان و آقایان، اذعان کرد: ورزشکاران این استان تاکنون به خوبی در حوزه‌های مختلف درخشیده و برگزاری چنین برنامه‌ای برای تشویق آنها لازم و ضروری است.

این مسؤول با بیان اینکه این همایش در بهمن‌ماه سال جاری با حضور مسؤولان استانی در یاسوج برگزار خواهد شد، گفت: تجلیل از زحمات و تلاش‌های ورزشکاران و قهرمانان می‌تواند در تقویت روحیه و اثربخشی آنها موثر باشد.

علوی، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل کارکنان و هیأت‌های ورزشی بتوانیم شاهد توسعه ورزش این استان و رساندن آن به جایگاه واقعیش در کشور باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.