کد خبر: ۱۱۳۶۰
تاریخ انتشار:۲۱:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه خبر داد
عصر دنا: رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه از کشف قطعات لوازم یدکی قاچاق خودرو به ارزش 60 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید باقر افشین ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کنترل و تلاش برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به استان و شهرستان‌ها از رسالت‌های مهم صنعت، معدن و تجارت است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه افراد ناآگاه و سودجو به هر طریقی اقدام به ورود کالای قاچاق به استان می‌کنند، افزود: باید با مواظبت، نظارت بر انبارها، بازرسی و کنترل گلوگاه‌ها از این اقدام جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به قانون مبارزه با کالای قاچاق، گفت: باید با همت و هوشیاری شبانه‌روزی راه را بر قاچاقچیان بسته و آنها را طبق قانون جریمه کنیم تا باعث سوءاستفاده و تشویق دیگران نشود.

این مسوول با اشاره به اثرات سوء ورود کالای قاچاق بر پیکر اقتصاد جامعه، یادآور شد: کالاهای تقلبی و قاچاق اثرات نامطلوبی بر اقتصاد کشور و به تبع آن استان خواهند گذاشت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه، یادآور شد: طبق گزارشات مردمی و با تلاش ماموران توانستیم یک دستگاه کامیون حمل لوازم یدکی تقلبی و قاچاق را توقیف و 15 هزار قطعه لوازم یدکی خودرو را از آن خارج و ضبط کنیم.

وی ارزش ریالی این محموله قاچاق را 60 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: این لوازم به صورت کاملا ماهرانه و حرفه‌ای در بسته‌هایی به نام یک شرکت معروف خارجی با برند آن شرکت در خودرو جاسازی شده بود.

این مسوول با بیان اینکه افراد مربوط به این مورد دستگیر و برای تشکیل پرونده و رسیدگی به جرم آنان به مراجع قضایی معرفی شدند، یادآور شد: این محموله قاچاق به منظور تصمیم‌گیری نهایی به انبار تملیک استان منتقل شد.

افشین بر نظارت و کنترل بیشتر انبارهای کالا در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان تاکید کرد و از مردم خواست برای خرید به فروشگاه‌های معتبر و مجوزدار مراجعه کرده و تنها کالای معروف با نشان استاندارد را خریداری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.