کد خبر: ۱۱۳۵۹
تاریخ انتشار:۲۱:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
به دلیل عدم رعایت قوانین ورزشی
عصر دنا: معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد،گفت: حکم فعایت 114 باشگاه ورزشی استان به دلیل عدم رعایت قوانین ورزشی، اداری و انضباطی باطل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

احمد حکمتی ظهر امروز در نشست شورای ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اظهار کرد: مشکلات زیادی متوجه حوزه ورزش استان است که نیاز است شناسایی و رفع شوند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عدم دریافت گزارش عملکرد هیات‌های ورزشی را یکی از عوامل موثر در رکود ورزش عنوان کرد و افزود: اگر گزارش عملکرد هیات‌ها به موقع به اداره کل ارسال شود می‌توان روند کار و عوامل مخل در این روند را شناخت.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از موارد موثر در توسعه ورزش استان دانست و گفت: عدم وجود فضای آموزشی باعث می‌شود تا ضمن تمایل به برگزاری چنین برنامه‌هایی نتوانیم کارگاه‌های آموزشی را برگزار کنیم.

این مسوول توجه و تلاش جهت افزایش آمار بیمه ورزشکاران سازمان‌یافته استان را از دیگر موارد مهم و مورد توجه بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران زیادی در استان داریم اما آمار بیمه‌ای موجود این تعداد را کمتر از آمار واقعی نشان می‌دهد که لازم است بررسی و این آمار دقیق شود.

حکمتی با اشاره به افتتاح و راه‌اندازی بزرگترین پایگاه قهرمانی جنوب کشور در یاسوج، گفت: تجهیزات مورد نیاز در این پایگاه تکمیل نیست که لازم است توجه و همت کافی برای تجهیز این پایگاه قهرمانی در استان صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت قوانین ورزشی توسط ورزشکاران و اماکن ورزشی، یادآور شد: از دو سال گذشته تاکنون حکم فعالیت 114 باشگاه ورزشی استان به دلیل عدم رعایت قوانین ورزشی، اداری و انضباطی باطل شده است.

وی رعایت نظم و دوری از حواشی و تنش را عامل موثر در توسعه و پیشرفت در هر موضوعی به خصوص ورزش عنوان کرد و بیان داشت: باید با مدیریت و نظارت کافی بر اماکن ورزشی سعی کنیم ضمن رعایت نظم در این مراکز از بروز تنش و حاشیه در این مکان‌ها جلوگیری شود.

این مسوول با اشاره به حضور سه ورزشکار هم‌استانی رشته دوومیدانی در تیم ملی، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل بیشتر ورزشکاران و اداره کل شاهد توسعه و حضور بیشتر ورزشکاران در تیم‌های ملی باشیم.

حکمتی توجه و تجلیل از ورزشکاران ملی‌پوش، قهرمانان ورزشی و کارمندان ورزشکار را از دیگر موارد مهم و اثرگذار در توسعه ورزش دانست و گفت: به همین منظور قرار است در بهمن ماه سال جاری همایش تجلیلی از ورزشکاران در یاسوج برگزار شود.

برچسب ها: احمد حکمتی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.